הללויה באבו דאבי: זוכה הכוכב הבא תמיר גרינברג יבצע דואט מרגש!

 

תמיר גרינברג הזוכה בגמר הכוכב הבא וואלרי חמאתי הפיינליסטית בגמר ייפתחו את פורום העסקים ישראל – איחוד האמירויות באבו דאבי ב-17.10 ויבצעו את הדואט המרגש שלהם מהתוכנית לשיר “הללויה”.

תמיר גרינברג (צילום: לירן בר)

גרינברג וחמאתי יופיעו בפני המשלחת העסקית Beyond Business 2 שיוצאת לאיחוד האמירויות בהובלת בנק הפועלים ומכון הייצוא, במסגרת ערב הפתיחה של פורום העסקים ישראל-איחוד האמירויות שיתקיים במלון ריץ קרלטון באבו דאבי ב-17.10 בנוכחות בכירי הממשל והעסקים באבו דאבי, ובכירי המשק המגיעים מישראל.

תהיה זו המשלחת העסקית הישראלית הגדולה ביותר לאבו-דאבי, מרכז הממשל והעסקים של איחוד האמירויות והיא תסייר ותיפגש עם גורמי ממשל בכירים. המשתתפים הישראליים במשלחת יפגשו עם גורמים בכירים המנהלים את קרנות העושר של המדינה – שהן קרנות ההשקעה המובילות בעולם, ויציגו בפניהם את התעשיות הישראליות המובילות בתחומי ההי טק, התעשייה, תשתיות, מסחר, תיירות וקמעונאות.

ואלרי חמאתי (צילום לירן בר)

בנוסף משתתפי המשלחת יזכו לסייר בתערוכת EXPO Dubai ובביתן הישראלי “אל המחר”, שהוקם על ידי משרד החוץ וכן ייחשפו לביתנים מ-190 מדינות נוספות ולהזדמנויות עסקיות מיוחדות במסגרת התערוכה.

ואלרי חמאתי (צילום לירן בר)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן