news08.net/ads.txt

הללויה!!! מכבי קרית מלאכי אלופת ליגה ב׳ דרום ב׳ לעונת 2022/23

נורדיה הובילה 1-0, מושיקו אביטן כבש צמד בדקה ה-76 ועל סף הסיום וקבע: מהפך. יואל סוויסה בעננים

אתחיל מהסוף: מושיקו אביטן לא ישכח לעולם את המשחק הזה – וכנראה שגם האוהדים הכתומים של מכבי קריית מלאכי יצרבו בזיכרון את אותה הדקה בתוספת הזמן בה אביטן קבע מהפך ואת תוצאת משחק העונה.

אביטן ושות’ החזירו את הנשימה לאלפים שהחזיקו אצבעות והתפללו שהכדור ייכנס לרשת – והוא נכנס. 2-1 בסיום. ללו זוהר בעננים – וכך גם אלפי אוהדים שהצביעו ברגליים וחוו התרגשות עצומה ועלייה לליגה א’.

מילים טובות ותשבחות לכל שחקני המועדון בהובלת המאמן יואל סוויסה – מותג כדורגל מהלך וגאווה קרית מלאכית עוד משנות ה-80′ – וכמובן למשה אוחיון, שבמספר נגיעות שינה את המשחק, הכניס ביטחון רב בשחקנים והיה משמעותי בניצחון הענק הזה.

סוויסה הוביל היום את הקבוצה לליגה א’ והתקווה היא שמשם – השמיים הם הגבול.

פספסתם את המשחק? צפו בשידור הלייב של משחק העלייה בלחיצה כאן

המשחק של קרית מלאכי וא.ס. נורדיה היה מתוח ודרמטי. אחרי מחצית ללא שערים, הגיע הגול הראשון – בדקה ה-55: 0:1 ל-א.ס. נורדיה!

בדקה ה-76′ מגיע השוויון. מושיקו אביטן קורע את הרשת בבעיטת עונשין וקובע 1:1. הסוף ידוע, אביטן משלים צמד בשניות הסיום – לשופט לא נותר אלא לשרוק לסיום המשחק.

ההרכב הפותח כלל את בני פרץ בשער, רחמים צ’קול, אור עלוא, אוראל בניטח, עומר זימרו, אפק חדד, אלירן שערי, מתן אפריאט, יגל בלאיש, ליאור היילה והדר לוי. על הספסל: שי גלם, נתנאל בורגרקר, אוראל קוריאט, דיב פינטו, משה אוחיון, ירין מכלוף, ירגה גטו, נתנאל אחדות ומושיקו אביטן.

צילום: צילומי מסך-שידור חי עיריית קרית מלאכי פייסבוק

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן