news08.net/ads.txt

הלם: איש העסקים שנרצח הבוקר: אלדד פרי

אלדד

איש העסקים אלדד פרי נרצח בשש בבוקר (שישי) בסמוך לביתו, בעת שפניו היו מועדות לתפילת הבוקר בבית הכנסת. הוא נורה בגופו ומת מפצעיו. 

כזכור, בסמוך לשעה שבע בבוקר דיווחה המשטרה כי “התקבל לפני זמן קצר דיווח על גבר פצוע ירי שאותר ברח’ מרדכי בשיסט ברחובות, לאחר ניסיונות החייאה נקבע מותו במקום ע”י גורמי רפואה. כוחות משטרה במקום לבירור נסיבות האירוע”.

פרי במשך שנים סייע רבות לציבור ברחובות, אליה הגיע לפני עשרים שנה מהדרום. הוא נורה מספר פעמים בפתח בית הכנסת, אליו נהג ללכת מידי בוקר. ככל שידוע, הנרצח עסק בין היתר בענף הנדל”ן, מכר נכסים ממשרדיו שבנס ציונה לרוכשים ברחובות, לוד, רמלה, מודיעין, בת ים וערים נוספות.

ממד”א נמסר: בשעה 06:22 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון על פצוע מירי בדרך מרדכי בשיסט ברחובות. חובשים ופראמדיקים של מד”א קבעו את מותו של גבר בן 44. פראמדיק מד”א אלון כהן סיפר: “הפצוע שכב מחוסר הכרה במגרש החניה כשהוא סובל מפצעי ירי בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו”.

כידוע, קבוצת אלדד פרי הוקמה בשנת 2013 ע”י אלדד פרי כחברת החזקות העומדת בראש קבוצת חברות העוסקת בעיקר בארגון קבוצות רכישה בענף הנדל”ן, אולם היא נקלעה לחובות. לאחרונה הסכים פרי כי הקבוצה תיכנס להליך הקפאת הליכים ונאמני הקבוצה שמונו על ידי בית המשפט סברו כי יש מקום לשקמה. מאות משפחות של רוכשי דירות תלויות בהצלחת הליך השיקום.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
רועי לוי
רועי לוי
2 years ago

יהי זכרו ברוך

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
רועי לוי
רועי לוי
2 years ago

יהי זכרו ברוך

דילוג לתוכן