news08.net/ads.txt

הלם: יבואן נעצר בחשד להעלמת מסי יבוא של כ-10 מיליון ₪ ממכירת טבק

הלם: יבואן נעצר בחשד להעלמת מסי יבוא של כ-10 מיליון ₪ ממכירת טבק

לב קיבריק, מנהלן של חברות העוסקות בייבוא מוצרים לישראל לצורך מכירתם לדיפלומטים או ייצואם מחדש לחו”ל, נעצר היום בחשד להעלמת מסי יבוא. מעצרו בא בהמשך לחקירה ממושכת, המנוהלת על ידי חקירות מכס ומע”מ ירושלים בשיתוף עם מחלקת בקרת הייבוא בבית המכס מרכז.

מהחקירה עולה החשד כי החברות שבבעלותו של קיבריק ייבאו לישראל משנת 2019 טבק לגלגול סיגריות מסוג “באלי שאג לבן”, אשר עתיד היה להימכר לדיפלומטים או לייצוא, ולכן לא שולמו בגינו מיסי הייבוא. בפועל, כך על פי החשד, “זלג” הטבק לשוק המקומי ונמכר בישראל וזאת באמצעות פיצוציות, קיוסקים וסופר מרקטים באזור המרכז והצפון. אובדן ההכנסות למדינה כתוצאה מפעולה זו נעמד בכ-10 מיליון ₪.

עם פתיחת החקירה הגלויה החשד התחזק לאחר שבימים האחרונים בוצעו בדיקות מלאי מקיפות לחברות ונמצאו פערים בלתי מוסברים של מאות אלפי יחידות טבק באלי שאג לבן שחסרות. על פי הממצאים, החשוד הציג, לכאורה, מצג שאינו נכון וזאת כדי להטעות את רשויות המס במתכוון. החשוד שוחרר בתנאים מגבילים וחקירתו נמשכת.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן