news08.net/ads.txt

הלם!!! פשעי שנאה בשכונת עמישב רמלה: “היטלר הגבר!”

בסמוך לגני ילדים בשכונת עמישב ברמלה גילו הורים היום (ראשון) כתובת שנאה שרוססה על אחד הבנינים הסמוכים “היטלר הגבר”.”הלם מוחלט, פשוט הלם! פשע שנאה נוראי! זה מצב בלתי אפשרי, מה ביקשנו – לחיות את חיינו בשקט. ילדים במדינת ישראל לא צריכים לחוות אנטישמיות בוטה של שנאה!!” כך אחת האימהות.

“רק בשבוע שעבר בטקס ההנצחה לטבח במינכן, נאם נשיא גרמניה שטיינמאייר נגד האנטישמיות והאלימות כנגד יהודים, וכאן בלב מדינת ישראל אנחנו צריכים להתמודד עם שנאה כלפי ילדים יהודים. להיכן הגענו?!” אומרים במנהלת עמישב. “אנחנו דורשים מהמשטרה והרשויות לעצור את מסע ההסתה הנוראי שהוביל למעשים האלו. מילים הורגות! ואם לא נעצור את זה עכשיו זה יהיה מסוכן. זה בדיוק הזמן לאסוף את האמל”ח והנשקים שנמצאים כאן, להגביר את ענישה בצורה חסרת פשרות כנגד כל גילוי שנאה פיזי או מילולי כלפי יהודים במדינת ישראל. רק צעדים אלו במהירות הרבה יבאו להשבת הביטחון והשקט לשכונה.

תלונה הוגשה במשטרה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן