הלן הוד משאירה טעם של עוד | קמפיין ראשון לכוכבת הרשת ואישתו של הזמר רגב הוד

כוכבת הרשת והבלוגרית הלן הוד (33), רעייתו של הזמר רגב הוד, נבחרה להוביל את הקמפיין הדיגיטל של בית האופנה GOLBARY, לרגל השקת קולקציית פריטי ספורט ופנאי, מקולקציית סתיו חורף 21-22.

צילום: עופר חג’יוב/ מתן ברנדס

הקמפיין בכיכובה יעלה במהלך חודש אוקטובר, בהשקעה של 450 אלף ₪ ויכלול פרסום בדיגיטל, ברשתות החברתיות ובנקדות המכירה. כל זאת במטרה לחשוף ולהשיק קטגורייה חדשה של GOLBARY, קטגוריית ספורט ופנאי, הכוללת חליפות מחטבות, המיועדות למבני גוף שונים. הקמפיין החדש יעלה במקביל לקמפיין הרחב, של המותג בכיכובה של אילנית לוי, הפרזנטורית של GOLBARY. 

הלן הוד התגלתה לראשונה כבת זוגתו של הזמר רגב הוד ונחשפה בעונה השישית של תוכנית הריאליטי המירוץ למליון. הלן אמא לשתי בנות אדל (8) ואמה (5), נחשבת לכוכבת רשת ובלוגרית עם K126 עוקבים באנסטגרם המעלה תכנים בנושאי לייף סטייל, ביוטי ואמהות כשהבולט מביניהם הוא שמירה על אורח חיים בריא באמצעות ספורט, כגון יוגה ופילאטיס. 

לדברי הלן הוד: “אני שמחה לקחת חלק בקמפיין שתואם את הערכים והמסרים בהם אני מאמינה: עידוד מודעות לאורח חיים בריא וספורטיבי בקרב נשים”.  לדברי יעקב גולברי המעצב הראשי של המותג GOLBARY: “בחרנו בהלן להוביל את הקמפיין משום שהיא מייצגת אורח חיים בריא, ספורטיבי, עם ערכי משפחה, זוגיות, אמהות והכי חשוב אהודה ואהובה על הציבור הישראלי”.  

(צילומים: עופר חגיוב)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן