הל”ר מקדמת הקמה של חניון תת קרקעי בהיקף של 550 חניות בפארק המדע

עיריית רחובות - מבנה העיריה

התב”ע הרלוונטית, המכונה “שער המדע”, קובעת תכליות שונות ובהן גם העצמת זכויות ל- 6 מפלסי חניון תת קרקעי שיוכל לתת מענה למצוקת החנייה בכל אזור פארק תמר, הן לציבור המגיע והיוצא מתחנת הרכבת והן לבאי אזור התעסוקה. מטרת ה”קול קורא” הינה לבחון את תגובת יזמים למיזם, היתכנות הכלכלית והתכנונית לביצועו ואלמנטים נוספים. בכוונת החברה לפרסם את המכרז להקמת החניון ברבעון לשנת 2022.

 רחמים מלול, ראש העיר: “מצוקת החנייה באזור תחנת הרכבת ובפארק תמר באופן כללי עומדת תמיד לנגד עינינו בחיפוש אחר פתרונות, ולשם כך היוזמה של הל”ר לפתרון הבעיה. נפעל לכך שהחניון יוקם במהרה”.

 חבר המועצה אבי קינד, מחזיק תיק התחבורה ויו”ר וועדת התחבורה: “פארק תמר הוא אחד ממרכזי התעסוקה הבולטים והשוקקים בעיר. החניון התת קרקעי אותו מקדמת הל”ר בימים אלה ייטיב עם העובדים והמבקרים בפארק ויקל על מצוקת החנייה הקיימת באזור”.

 ניסים סלמן, מנכ”ל הל”ר: “החניון התת קרקעי בפארק תמר הינו יוזמה נוספת של הל”ר לשיפור השירות באזורי התעסוקה – לבאי המקום ולציבור. אנו מתכננים כי עד רבעון 3 בשנת  2022 ייבחר ויאושר יזם, שיוכל להתחיל ולתכנן את החניון כך שביצוע יחל מיד לאחר מכן”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן