news08.net/ads.txt

הלשכה החדשה של פורר: הרצל 197. מקורביו: “אין קשר לבחירות”

חבר הכנסת עודד פורר החליט להעביר את משכנו מבאר שבע לרחובות ובימים הקרובים יקיים טקס מזוזה במשרדו החדשה, בצפון רחוב הרצל 197.

כידוע, לחברי כנסת עומדת הזכות לשכור לשכות מחוץ לכנסת, קרי: לשכה חוץ פרלמנטארית.

המקום החדש של פורר - בפרויקט של בהרי
המקום החדש של פורר – בפרויקט של בהרי

ח”כ פורר, בנו של ראש עיריית רחובות הקודם, שוקי פורר, פעיל מאוד ולאחרונה אף הגיש הצעת חוק חדשה במרכזה יש לתקן את חוק ביטוח בריאות ממלכתי, כך שקופות החולים יוכלו להתקשר עם רופאי שיניים פרטיים כ”נותני שירותים” בתחום רפואת השיניים לילדים.

בתחילת החודש אושרה הרחבה של טיפולי השיניים לילדים, כך שיכללו ילדים עד גיל 15. לפי משרד הבריאות, ב־2015 הגיעו יותר ממחצית מהילדים מעל גיל 4 לקבל טיפולי שיניים בקופות, ולצד זאת דווחה ירידה בהוצאות משקי הבית על טיפולי שיניים.

עם זאת, מקורביו אינם יודעים לענות במפורש האם מאחורי השיקולים למעבר הלשכה לרחובות, עומדת המחשבה שיתמודד בבחירות 2018 מול ראש העיר המכהן, רחמים מלול. לדבריהם “עודד מחפש ךהיות קרוב לעיר מגוריו ולבני משפחתו, אין קשר לבחירות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן