news08.net/ads.txt

“הם תקפו אותם במוטות ברזל, כסאות, אגרופים וקרשים”

אירוע חריג נוסף בלוד – אירוע אלימות במעורבות קטינים – לא דווח על ידי כוחות המשטרה או ההצלה.

לפי רשומה שפרסמה נתנאל איזק, “חוזרים עכשיו מתחנת המשטרה בלוד עם הילדים. לראשונה אחרי שנה שבה הם סירבו בכל תוקף לצאת מהבית בשבת אחה״צ, שכנענו אותם להגיע השבת אל תנועת הנוער.
כל הילדים התכנסו למפקד כשלפתע שלושה מבוגרים שהחליטו שמפריע להם בשעה 17:15 אחהצ הרעש מהמקום ונכנסו אל מתחם תנועת הנוער ותקפו באלימות קשה שני נערים בני 16-15 וחמישה ילדים בני 10-13. הם תקפו אותם במוטות ברזל, כסאות, אגרופים וקרשים.

במקביל עשרות ילדים בכיתות ד-ז נסו על נפשם כדי לא לקבל מכות מאותם אנשים וחלקם נפצעו במנוסה- ביניהם הבן שלי שטיפס על גדר גבוהה ונשרט ונחבל.
חלק מהקטינים נזקקו לטיפול רפואי והם בדרכם/כבר בבית החולים. רוב הילדים וההורים בהלם בלתי נתפש. אגב, אחד התוקפים אפילו טרח להרים ולנשק את הכיפה שלו שנפלה מהראש בזמן שהרביץ לילד בן 15 ששוכב מדמם על הכביש. צדיק נסתר ככל הנראה. העיקר שיש כיפה….

האלימות בעיר שלנו בכל המגזרים והקהלים נמצאת בנקודת רתיחה ואולי הנחמה היחידה היא תחנת המשטרה בעיר בראשות מפקד התחנה ששי שלמה ושוטריו המצויינים שמתייחסים לכל אירוע ברצינות ומקצועיות. עוד אירוע לא קל- גם עליו נתגבר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן