news08.net/ads.txt

המאבק באלימות נגד נשים: כיכר הטווסים הואר באור אדום, ראש המועצה, חובב צברי: “זה חונק אותי בגרון”

מראשית שנת 2020 נרצחו בישראל כ-20 נשים. האלימות נגד נשים בשנים האחרונות עולה, משבר הקורונה, הסגר והמציאות הכלכלית גרמו להעלאת רמת המתח ונתוני האלימות בבתים נוסקים  החודש במועצת קריית עקרון מציינים את חודש המאבק באלימות נגד נשים, ששיאו יהיה ב-25.11. בכל שנה היו מציינים את זה בצעדות אך השנה, כאמור, זה לא יתאפשר. לכן, החליטו במועצה להאיר באור אדום את כיכר הטווסים בכניסה ליישוב כאות הזדהות עם הנשים האמיצות.

חובב צברי, ראש המועצה: “צריך לומר בקול רם וברור כי בקריית עקרון יש אפס סובלנות לאלימות נגד נשים. 20 נשים נרצחו השנה בארץ וזהו מספר בלתי נתפס. 20 חיים, 20 עולמות מלאים של אהבה, חלומות ותקווה. זה חונק אותי בגרון. עלינו לפעול בכל האמצעים למניעת אלימות כנגד נשים ולקידום נשים בכל המערכות במשך כל השנה. כולי תקווה כי בעקבות העלאת הנושא לראש סדר היום הציבורי, נשים נוספות תצלחנה לצאת ממעגל האלימות ונפסיק לראות מקרים מזעזעים מעין אלה”.

אביבה וגנר, יועצת ראש המועצה לשיוויון מגדרי ומנהלת אגף החינוך במועצה: “המלחמה באלימות כנגד נשים ובאלימות בכלל, היא אחד הנושאים הדורשים טיפול מידיי ושורשי על מנת למגר כמה שיותר תופעות מסוג זה בכלל המגזרים. לצערנו אלימות נגד נשים היא תופעה רווחת בכל שכבות החברה והמגזרים. אנחנו כאן כדי לומר לא להטרדות מילוליות, לא עוד אלימות פיזית. תפקידנו ומחויבותנו כמערכת ציבורית להדהד את התופעה, להוקיע אותה ולהילחם בה. לא נשתוק עוד”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן