news08.net/ads.txt

המאבק באלימות נגד נשים | ראש מועצת מזכרת בתיה, גבי גאון: “נשים חייבות להיות שותפות בניהול חיי הקהילה שלנו”

היום (רביעי), מציינים בכל העולם את היום הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים. ראש המועצה, גבי גאון התייחס לאלימות הקשה כלפי נשים: “20 נשים נרצחו השנה על לא עוול בכפן. אין לי ספק שחלק לא קטן מהמקרים ניתן היה למנוע”.
לטענתו, הדרך לצמצם זאת מורכבת ממספר מישורי פעולה:
1. מינוי נשים לעמדות מפתח – נשים חייבות להיות שותפות בניהול חיי הקהילה שלנו. עם כניסתי לתפקיד ראש המועצה של מזכרת בתיה מיניתי, לראשונה בהיסטוריה של מזכרת בתיה, 3 נשים לתפקידים מרכזיים והן ראויות ביותר: יערה ישורון סגנית ראש מועצה, יוספה חליבה מנכ”לית המועצה, חגית איסר – יו”ר הנהלת המתנ”ס.
2. הקניית ידע וכלים לזהות אלימות מכל סוג שהוא ומתן כלים להתמודד מול גילויים אלה – נדרשת תכנית יישובית-חינוכית כוללת מגיל הגן שתעסוק בטווח רחב של התנהגויות אלימות – החל מחרם, אלימות מילולית, חדירה למרחב האישי ועד חלילה לאלימות פיזית. המסר חייב להיות שעל כל אלימות מדווחים, מדברים ומטפלים!
בימים אלה יוצא לדרך מיזם ״שומרי סף״ המעודד כל מי שעוסק בתחום בו הוא פוגש נשים באופן יומיומי, לקבל להדרכה קצרה לזיהוי לזיהוי נורות אדומות והסבר כיצד לפעול במקרה שמזהים אישה שחווה אלימות במשפחה.
3. חיזוק המחלקות לשירותים חברתיים בכלים ובתקציבים בכדי לתת מענה קהילתי למקרים של אלימות במשפחה. ממש לאחרונה הוקם במחלקה לשירותים חברתיים במזכרת בתיה מרכז לטיפול באלימות במשפחה שמספרו 08-9371130 – אנא פנו אל המרכז בכל מקרה שאתם או מישהו קרוב אליכם חווה אלימות במשפחה.
4. אכיפה וענישה משמעותית שיצרו הרתעה שתסייע במניעת התנהגויות אלימות.
נשים יקרות, אני פונה אל כל אחת ואחת מכן באופן אישי, אם אתן חוות אלימות מכל סוג שהוא זכרו שאתן לא אשמות ואין לכן במה להתבייש! שברו את מעגל ההסתרה והפחד ובואו לקבל עזרה, כדי שחלילה הסיפור האישי שלכן ושל משפחתכן לא ייגמר רע!

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן