news08.net/ads.txt

המאבק נגד הפשיעה והאלימות בקרב החברה הערבית: משטרת ישראל עצרה 3,033 חשודים

משטרת ישראל ממשיכה במאבק עיקש נגד תופעות הפשיעה והאלימות בקרב החברה הערבית. במסגרת מבצע אכיפה ׳מסלול בטוח׳ עצרה עד כה משטרת ישראל 3,033 חשודים.

במהלך המבצע הוגדרו למעלה מ-1,200 יעדים שסומנו כמחוללי הפשיעה המרכזיים ברחוב הערבי, כנגד 412 מהם הוגשו כתבי אישום, בהם 35 יעדים מתוך ארגוני פשיעה. כחלק מהפעילות המשטרתית במבצע, בוצעו 1,209 חיפושים שהניבו תפיסת אמל״ח בלתי חוקי, סמים, רכבי יוקרה, רכוש גנוב וכסף מזומן ישראלי וזר בשווי עשרות מיליוני שקלים.

במסגרת מבצע ׳מסלול בטוח׳ בהובלת המפכ״ל רב ניצב יעקב שבתאי וראש אח״מ ניצב יגאל בן שלום, משטרת ישראל משלבת זרועות עם יתר גופי אכיפת החוק במטרה לחזק את תחושת הבטחון ברחבי הארץ בכלל ובקרב החברה הערבית בפרט, לצד חיזוק המשילות כל העת.

ר׳ מדור תאום מבצעי בחטיבת המודיעין סנ״צ ליאון הירש: ״בימים אלה כשמשטרת ישראל עסוקה רבות באתגר הפח״ע, ממשיכים כל היחידות והמחוזות לטפל בצורה שורשית בתופעת האלימות והפשיעה ברחוב הערבי. רק בימים האחרונים תפסנו אקדחים, רובים, מטענים ורימונים מסוגים שונים. משטרת ישראל רואה את המאבק בפשיעה ברחוב הערבי כיעד ראשון במעלה, תוצאות המבצע עד כה כוללות הגשת כתבי אישום נגד כ-35% אחוז מסך היעדים שהוצבו לצד מעצרם של 90% מהנאשמים עד תום ההליכים. יש לציין כי פעילות מבצע ׳מסלול בטוח׳ מובילה לצד הטיפול בהיבט הפלילי, גם לסיכול של פעילות והתארגנות מתחום הפח״ע, כל כלי ירייה שנתפס על ידי המשטרה הוא סיכול של הרצח או הפיגוע הבא״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן