news08.net/ads.txt

המאמצים נשאו פרי: הממשלה תתקצב ב-60 מיליון ש”ח תכניות עבור ישראלים יוצאי אתיופיה

פורום חברי המועצות יוצאי אתיופיה שלחו מכתב בהול לראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו על אי תקצובן של תוכניות עבור ישראלים יוצאי אתיופיה. מאמציהם נשאו פרי לאחר שהממשלה החליטה לתקציב את התכניות ב-60 מיליון ש”ח עד סוף דצמבר 20 ובכך לאפשר לאלפי בני נוער להמשיך ולקבל חינוך משלים דווקא בתקופה מאתגרת זו.

 

אנו תמרץ’- פורום חברי המועצות יוצאי אתיופיה (להלן הפורום) הפורום נועד לגבש מדיניות ברורה וחד משמעית של הקהילה ובציבוריות הישראלית, ומהווה גורם משמעותי המשמיע את קולן של הרשויות המקומיות ושל קהילת יוצאי אתיופיה.הפורום פועל בשיתוף פעולה מלא בין השאר עם: השלטון המקומי, משרדי הממשלה, חברות  ציבוריות וממשלתיות והמגזר השלישי. תמרץ’ קידמה ועודנה מקדמת תכניות במגוון נושאים ובאחרונה בעיקר היוונו ציר מרכזי ומוביל במאמץ הגדול למניעת הידבקות בנגיף הקורונה ושותפה מובילה עם כלל הגורמים שעוסקים בנושא לרבות משרדי הממשלה השונים ובכלל זה משרד הבריאות.

לאחרונה פנו לראש הממשלה, בנימין נתניהו בבקשה שייבחן את הכוונה לסגור את התכניות השונות כגון: תכנית הילה, קרן קרב ועוד. חברי הפורום שמחו לשמוע כי אכן נמצא פתרון תקציבי לחלק מהתכניות חוץ מתכניות ליוצאי אתיופיה כגון אלו תכניות במסגרת הדרך החדשה, תכנית מפתחות, ספייס,מגשרים חינוכיים בבתי הספר ועוד. בעקבות הפנייה, הממשלה החליטה לתקציב את התכניות ב- 60 מיליון ש”ח עד סוף דצמבר 20.

חברי הפורום: “רוצים להודות לכל התומכים שהיו איתנו במאבקינו הצודק לכל חברי הפורום והנהלת תמרץ’, ראשי רשויות ולשרת העלייה והקליטה- חה”כ פנינה טמנו שטה שהתגייסה לעזור והייתה בקשר רציף איתנו.אנו נמשיך לעמוד כחומה בצורה לשמירה על האינטרסים החיוניים של הקהילה ומדגשים כי בשום פנים ואופן לא נאפשר פגיעה תקציבית בבני נוער.
מאחלים לכם עם ישראל שנה טובה ומבורכת “תכלה שנה וקללותיה תחל שנה וברכותיה”.
תמיד למען הציבור,תמרץ’- פורום חברי המועצות יוצאי אתיופיה ברשויות, שאול צגהון- ח.מ מחזיק תיק שכונות ויזמות חברתית, מזכ”ל פורום חברי המועצה יותאי אתיופיה ברשויות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן