news08.net/ads.txt

המבורגר ב-30 שקלים??? סניפים של Y.Burger נפתחו בגדרה ויבנה – על הכוונת: סניף דומה ברחובות

שנתיים לאחר ש-Yellow השיקה את מותג המזון המהיר Y.Burger בסניף הדגל במתחם Yellow בשדרות רוקח תל אביב, הרשת מתרחבת עם סניפים נוספים בגדרה (שדרות  מנחם בגין) ויבנה (המיסב). בתכנית האסטרטגית של הרשת גם העיר רחובות, אשר סניף דומה נבנה בימים אלו ביילו המקומי.

לדברי שי דגן, מנהל רשת חנויות הנוחות Yellow: “זהו פתרון נוסף של נוחות שמציעה Yellow ללקוחותיה הנמצאים על הדרך ומספק מענה לצורך יומיומי של ארוחה איכותית, זמינה וזולה שניתן לאסוף בדרך הביתה או לאכול במקום. הרחבת רשת ההמבורגרים היא חלק מעולם רחב של פתרונות שאנחנו מפתחים בכדי להמשיך ולהציע ערך מוסף ושירותים חדשניים ללקוחות כמו, רכישת ירקות ופירות באפליקציה של Yellow ואיסופם ממתחמי פז ברחבי הארץ, שירות תדלוק ללא ארנק, איסוף חבילות באמצעות לוקרים דיגיטליים ועוד. אנחנו מתכוונים להמשיך ולהגדיל את פריסת הרשת ולהביא את בשורת המזון המהיר והזמין למקומות נוספים ברחבי הארץ”.

תפריט הרשת מורכב מהמבורגר (כ-114 גרם), שניצלונים (כ-150 גרם) וצ’יפס (כ-150 גרם). מחיר ארוחה הכוללת המבורגר, צ’יפס ושתייה קלה בפחית או בקבוק (עד חצי ליטר) עולה 30 ש”ח בלבד. מחיר ארוחה עם המבורגר כפול בסך של 35 ש”ח. ארוחת שניצלונים תעלה 20 שקלים ובמידה והלקוח מעוניין במנת שניצלונים בלבד הוא ייפרד מעשרה שקלים בלבד, עלות זהה למנת נצ’יפס. ההמבורגרים מוגשים עם חסה, עגבנייה, בצל, מלפפון חמוץ, קטשופ ומיונז. הרשת מספקת שירות מהיר וזמין, לפיכך זמן ההמתנה לארוחה יהיה כ-4 דקות.

(צילום: דן פרץ)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן