news08.net/ads.txt

המבורגר מרוקאי של השף גיא פרץ

גרסה אישית של השף גיא פרץ להמבורגר בסגנון מרוקאי – בשר טחון גס בתיבול ראס אל חנוט, בצל מטוגן וכוסברה, צלוי בגריל ומונח על פרנה פריכה ומשוויה של עגבניות ופלפלים. טיפ: מנה זו מכינים בתוך תבנית, וכך היא מקבלת צורה מושלמת אבל כשמכינים קציצות לטיגון כדאי ששני הצדדים יהיו שטוחים וחלקים כדי שכמעט כל הקציצה תבוא במגע עם המחבת החם, כך הטיגון יהיה אחיד והקציצה פריכה ושחומה בצורה אחידה.

לטיגון אחיד משתמשים במחבת כבדה, מחממים שמן אך לא מדי, כדי לא לחרוך את החוץ ולהשאיר את הפנים נא. מוציאים את הקציצות מהמחבת בעזרת כף מחוררת.

המבורגר מרוקאי

המרכיבים (ל-2 מנות):
להמבורגר:
400 גרם בשר שפונדרה טחון גס
2 בצלים קצוצים מטוגנים
1 כף תערובת תבלינים ראס אל חנות
4 כפות כוסברה קצוצה
1 כף גרגרי כוסברה גרוסים
2 כפות אריסה

להגשה:
2 פרנה
2 עגבניות תמר צלויות בגריל וקלופות
2 פלפלים חריפים צלויים בגריל
2 כפות שום קונפי בקליפה
2 כפות שמן זית
צרור עלי כוסברה

אופן ההכנה:
מערבבים היטב את חומרי ההמבורגר ומשטחים בשתי טבעת (רינגים) בקוטר 10 ס”מ. מצננים שעתיים במקרר. צולים על מחבת פסים או בגריל. מחממים את הפרנה ומניחים בצלחת, מניחים מעל את ההמבורגר הצלוי ומקשטים בירקות הקלויים, מטפטפים מעל שמן זית ומפזרים כוסברה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן