news08.net/ads.txt

המוביל מאילת קיבל הצעה מפתה מהפקת מיס יוניברס – וסירב בגלל השבת

כולם בעיר מכירים את המוביל שלומי שירן אך מעטים יודעים שסירב להפקה הענקית – מיס יוניברס שתתקיים ב-12 בחודש בעיר.

שירן: “מיס יוניברס זה הארוע הכי גדול שהיה בעיר אילת מאז ומעולם, בשבוע שעבר חייגו אליי מההפקה הראשית של האירוע על מנת לתת להם שירות ולהעביר לאילת מירושלים כמה משאיות של כל ציוד ההפקה שלהם עבור הארוע (קודם כל תודה רבה לא מובן מאליו). הם התעקשו שהעבודה תתבצע בשבת ( מיותר לציין שזה סכום שהיה מסדר אותי לכמה חודשים טובים) … סירבתי בנימוס כי תמורת שום הון שבעולם לא אעבוד בשבת!
מאחל הצלחה גדולה לכל העוסקים בדבר, אך פרנסה היא מאת השם יתברך. מאחל לכולם שבוע מבורך חודש טוב ובשורות טובות … “השלך על השם יהבך והוא יכלכלך”.

בתוך כך, נפתחו אירועי מיס יוניברס באילת. לראשונה בתולדותיה, העיר אילת מארחת את האירוע הבינלאומי הגדול בעולם! 81 מלכות יופי הגיעו לאילת לאירוע הנוצץ בעולם, מיס יוניברס 2021.

במהלך השבוע יסיירו המתמודדות באטרקציות ובאתרי טבע ברחבי העיר, יצטלמו וישווקו את אילת לכל העולם. עוד במהלך השבוע יתמודדו הנציגות באירוע חצי הגמר ובטקס השמלה הלאומית. אירוע הגמר יתקיים ב 12.12.21, באוהל הגדול ביותר במזרח התיכון שמוקם בימים אלה בנמל לנופו הקסום של מפרץ אילת.

הסיורים וכל האירועים מלווים על ידי רשת Fox news העולמית, שתשדר את האירוע ל 170 מדינות בעולם. למעלה מ 600 מיליון צופים בעולם ועוד מיליוני עוקבים ברשתות, ייהנו מיופיה הקסום של אילת.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
בתיה כהן
בתיה כהן
2 years ago

כל הכבוד יצאת גבר
יהודי לא מחלל שבת בעד כל הון שבעולם.

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
בתיה כהן
בתיה כהן
2 years ago

כל הכבוד יצאת גבר
יהודי לא מחלל שבת בעד כל הון שבעולם.

דילוג לתוכן