המועצה האזורית חוף אשקלון הכשירה כיתות כוננות

“את החשיבות והמשמעות של כיתות כוננות ראינו באותה שבת. לוחמי כיתות הכוננות היו הראשונים להגיב, לטפל בפצועים ולנהל את הלחימה.”

בטקס שנערך ביום שני האחרון באולם מתנ”ס המועצה האזורית חוף אשקלון, קיבלו 72 לוחמות ולוחמי כיתות כוננות חדשות, את תעודת סיום הקורס. האירוע במעמד ראש המועצה איתמר רביבו, מפקד מרחב מבצעי היוצא נצ”מ תומר אלדר, מאיר גוזלן מפקד המרחב הנכנס, קב”ט המועצה אמנון זיו, שוטרי מג”ב ולוחמי כיתות הכוננות.

המועצה האזורית חוף אשקלון הפכה למועצה הראשונה שהכשירה כיתות כוננות חדשות ביישובי העורף במועצה. לאחר קורס בין מספר מפגשים, הוכשרו הלוחמים באימונים טקטיים, קורסים ונהלי פתיחה באש, וכן בוצעו גם חלוקת נשקים, השמת מתקני נעילה ⁠חלוקת קסדות וציוד, עבודת מטה מורכבת ועוד. בהמשך צפוי להיפתח קורס נוסף, בהשתתפות כ-50 מועמדים.

במהלך הטקס נפרד ראש המועצה רביבו מהממ”ר היוצא נצ”מ תומר אלדר, העניק לו שי פרידה ואמר “אני מודה לנצ”מ אלדר על שנים של שיתוף פעולה פורה למען ביטחון תושבות ותושבי חוף אשקלון, ומאחל בהצלחה רבה לממ”ר הנכנס נצ”מ מאיר אלי גוזלן”.

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, איתמר רביבו: “ב-7.10 הבנו שהכל זה ביטחון. היום הזה גרם לקרע באמון, ושוטרי מג”ב עשו עבודה יוצאת מן הכלל, בהקרבה ובמסירות יוצאת דופן. בנימה אישית לשוטר הקהילתי בגזרתנו שלומי מגוז, שהגיע והקריב מעצמו מהלב ומהנשמה תוך סיכון חיים עם חדירת המחבלים לנתיב העשרה. את החשיבות והמשמעות של כיתות כוננות ראינו באותה שבת. לוחמי כיתות הכוננות היו הראשונים להגיב, לטפל בפצועים ולנהל את הלחימה. אני מודה לכל מי שלוקח חלק, זה לא מובן בכלל, ההירתמות של כל אחד ואחת מכם מחממת את הלב. אני גאה בכם”.

במהלך הטקס אמר קב”ט המועצה אמנון זיו: “צריך להבין את המשמעות של כיתת כוננות במצב כאוס כמו בשבת השחורה. מ שלא נעשה בשביל עצמנו אף אחד לא יעשה בשבילנו. ב-7.10 לא היה מענה מהמדינה, וכיתת כוננות טובה היא כיתת כוננות שיודעת לקלוט כוח שיטור וכוח צבאי בכניסת היישוב ולהוביל לכל בית ולכל מיקום שצריך. הגנת היישוב היא שם המשחק”.

בסיום, נערך טקס קבלת תעודות הסיום.

◼️ חדש! לקבוצת חדשות מועצות אזוריות בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות והסברה חוף אשקלון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן