news08.net/ads.txt

המועצה המקומית גדרה בשיתוף פיקוד העורף ורשות החירום הלאומית (רח”ל) קיימה תרגיל היערכות לשעת חירום

הפסקת חשמל ל-72 שעות, הרעלת מים יישובית ומתקפת טילים – שלושת התרחישים אלה עמדו במרכז תרגיל רב משתתפים שקיימה המועצה המקומית גדרה בשבוע שעבר, יחד עם פיקוד העורף ורשות החירום הלאומית.

בתרגיל, שנמשך כל היום, השתתפו גם נציגי משרדי הממשלה, מגן דוד אדום, כיבוי אש וכמובן  מנהלי המחלקות והאגפים הרלוונטיים במועצה. לקראת התרגיל, התקיימה הכנה יסודית של גופי המועצה השונים לקראת התרגיל, על ידי קב”ט המועצה ציון בר אשר. את התרגיל ניהל מנכ”ל המועצה ליאור מדהלה, המשמש בתוקף תפקידו כראש מטה מל”ח יישובי.

בחלק מרכזי של התרגיל, ניהלו נציגי המועצה תרגיל חשיבתי, במסגרתו זרמו לחדר הפיקוד ידיעות שונות והם היו צריכים לקבל החלטות ולהגיב לכל תרחיש. מטרת התרגיל, כאמור, הכנת המועצה המקומית למצבי חירום שונים. האימון עבר בהצלחה. נציגי פיקוד העורף ורשות החירום הלאומית אף חלקו שבחים לנציגי המועצה המקומית, על תפקודם ואופן קבלת ההחלטות.

קב”ט המועצה המקומית ציון בר אשר ציין לשבח את עבודת כל מנהלי המחלקות אשר לדבריו “גילו רצינות ובקיאות תוך שיתוף פעולה ותיאום בין כל הגורמים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן