news08.net/ads.txt

המועצה המקומית גן יבנה הקימה יחידה חדשה לתרבות תורנית

תחום התרבות במועצה המקומית גן יבנה עובר שינויים גדולים בתקופה האחרונה.כך, רק בתקופה האחרונה הוקמה מחלקה ייחודית לתרבות ואירועים שבאחריותה לקדם ולפתח את חיי התרבות בגן יבנה,להפוך אותם לאיכותיים יותר ובעלי תוכן מגוון יותר. 

בתקופה האחרונה נפגש ראש המועצה,דרור אהרון,עם חברי הקואליציה,נציגי סיעת ‘עוצמה למועצה’ הרב אלירם שרביט ורוני ארביב במטרה משותפת-לפעול למען קיום אירועי תרבות שיתאימו גם למגזר הדתי תורני בגן יבנה.הפגישה התקיימה ברוח טובה ובשיתוף פעולה של כל הצדדים.בסיומה הוחלט על הקמתה של היחידה לתרבות תורנית,מחלקה שתימצא באחריות המועצה.

ראש המועצה, דרור אהרון:“אני רוצה להודות לחבריי לקואליציה ולהנהלת המועצה, לחבר המועצה מחזיק תיק התרבות,אילן רביבו ולחברי המועצה הרב אלירם שרביט ורוני ארביב,על שיתוף הפעולה הפורה בנינו למען כל תושבי גן יבנה,בני כל המגזרים. עד כה הגענו יחד להישגים מרשימים יחד ואני בטוח שנכונו לנו עוד הצלחות רבות.היחידה לתרבות תורנית תפעל יד ביד עם המועצה המקומית גן יבנה,מדובר בעצם בשירות חדש ונוסף שנעניק לאוכלוסייה ביישוב,מענה הולם לאוכלוסייה התורנית בתחומי התרבות”. 

חבר המועצה, הרב אלירם שרביט:”אני רוצה להודות לראש המועצה ולחברי לסיעה,רוני ארביב על שיתוף הפעולה למען הציבור התורני בגן יבנה.היחידה לתרבות תורנית תיזום בשיתוף פעולה עם המחלקה לתרבות ואירועים אירועי תרבות ברוח תורני לכלל תושבי גן יבנה”. 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן