news08.net/ads.txt

המועצה המקומית גן יבנה ומתנ”ס גן יבנה למען הצעירים: 

חדשות 08 גן יבנה

סקר הצעירים (גילאי 18-35) הגדול של גן יבנה יוצא לדרך במהלכו הצעירים יוכלו להצביע ולהשפיע מהם הנושאים החשובים להם ביותר שיקודמו על ידי המרכז 

לפני כשבועיים הכריזו במועצה המקומית גן יבנה ובמתנ”ס גן יבנה על הקמתו של מרכז צעירים בניהולה של תושבת היישוב תמי אשכנזי, שייתן מענה לצעירים וצעירות מגן יבנה בגילאי 18-35 ויהווה עבורם בית חם ותומך. היום, במסגרת ההיערכות לקראת פתיחתו של המרכז, הפיצו במועצה את סקר הצעירים הגדול של גן יבנה באמצעות סרטון הומוריסטי ובכל הפלטפורמות האפשריות כך שהסקר יגיע לכמה שיותר צעירים בני 18-35 שיענו עליו.

הסקר נועד לצעירים בגילאי 18-35 בלבד על מנת שהמיפוי יהיה מדויק ככל האפשר ויכלול את הצרכים שבאמת חשובים לבני הגילאים הללו. בין היתר מדובר בתכנים כגון בחירת תחום לימודים, ניהול כלכלי נכון, הכוונה כללית לזינוק בקריירה, הרצאה עניינית על רכישת דירה עם הון עצמי נמוך, מפגשי אמהות בחופשת לידה, הדרכת הורים לילדי גן-יסודי, לינקדין, אנגלית עסקית/מדוברת, פעילויות פנאי והעשרה, פעילויות פנאי והעשרה עבור זוגות, פעילויות פנאי והעשרה הורה וילד ועוד. 

ראש המועצה, דרור אהרון, החליט לאשר את הקמתו של מרכז צעירים במתנ”ס גן יבנה בכדי לתת מענה לצרכים של החיילים, הסטודנטים וצעירים עד גיל 35 בכל תחומי החיים. העבודה על הקמת מרכז הצעירים כבר החלה ובין היתר נקלטה מנהלת מרכז צעירים חדשה,  תמי אשכנזי, תושבת גן יבנה מזה 3 שנים, נשואה ואמא ל-3 ילדים, בעלת תואר ראשון בתקשורת וניהול וניסיון של מעל 5 שנים בעבודה במרכזי צעירים וניהול תחום ההשכלה הגבוהה.

ראש המועצה, דרור אהרון: “אני מזמין את כלל תושבי גן יבנה הצעירים בגילאי 18-35 להשתתף בסקר הקצר והחשוב שהפצנו על מנת שנוכל לדייק את המענה עבורכם, למפות את הצרכים שלכם ולסייע לכם קדימה לקראת העתיד בדיוק בדברים שחשובים וקריטיים לכם”. 

 

צילום: מועצת גן יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן