news08.net/ads.txt

המועצה המקומית גן יבנה ממשיכה בקיום פרויקטים לשדרוג ופיתוח ברחבי היישוב

המועצה המקומית גן יבנה ממשיכה לקיים פרויקטים בכל רחבי היישוב על מנת לשפר את איכות החיים בכל תחומי החיים.

השבוע הסתיימו העבודות לשיפור ושדרוג והגדלת הניקוז באיזור רחוב החרוב וגם הגדלת הניקוזים באיזור רחוב המגינים לצמצום סכנת ההצפה במקום במקרים של גשמים חריגים בזמן קצר.

כמו כן, הושקה בשבוע שעבר גינת הכלבים החדשה ברחוב הגלבוע. מדובר בגינת כלבים חדשה, מגודרת, שכוללת מתקנים מיוחדים להולכים על 4, ספסלי ישיבה, ברזיה ושוקת לכלבים, תאורה, אשפתונים ועוד. לצד חנוכת גינת הכלבים החדשה, הודיע ראש המועצה, דרור אהרון, על שדרוג גינת הכלבים הוותיקה שברחוב החשמונאים בשכונת מכבים כולל החלפת כלל המתקנים, תוספת תאורה, גינון ועוד לרווחת בעלי הכלבים.

 

בנוסף, המועצה יצאה לפרויקט מיוחד להחלפת כלל השילוט בשמות הרחובות ביישוב. בימים אלה מותקנים עמודים חדשים ולוחיות מעוצבות וברורות במקום העמודים שהיו עקומים והשלטים הדהויים.

בשבוע שעבר הונחו בטיילת מכבים מתקני נינג’ה חדשים לילדי השכונה ובסיור שקיימו ראש המועצה, יחד עם מנכ”ל המועצה, מנהל שפ”ע ומנהל הרכש הוחלט על שדרוג גם של גן השעשועים הוותיק ברחוב החשמונאים לצד טיפול ושדרוג הצמחייה ועיצוב הנוף. נמשכת הפעילות גם להקמת פארק השעשועים החדש בצומת הרחובות קנדה והמגינים ולצידו חניה ענקית שתשרת את תושבי השכונה.

ראש המועצה, דרור אהרון: “אין זמן מוגדר שבו צריך לעשות, לשדרג ולשפר ביישוב, אנחנו מבצעים פרויקטים ענקיים בכל שנה ושנה על פי תכניות העבודה ובהתאם לצרכים שעולים מהשטח מהתושבים ולשמחתי הרבה קוצרים את הפירות. תנופת העשייה נראית בכל מקום ביישוב, היא בעיצומה, והיא תימשך הלאה”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן