news08.net/ads.txt

מעברי החצייה בגן יבנה נצבעו בורוד

השבוע החל חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד בכל רחבי העולם. במועצה המקומית גן יבנה מציינים את החודש במגוון פעילויות לקהל הרחב בהובלה של מיכל שלומי, מנהלת מחלקת הספורט, עליזה דניאל ואתי אביר, ממונת בריאות יישובית.

תושבי ותושבות גן יבנה הופתעו לגלות שמעברי החצייה ביישוב נצבעו כולם בצבע ורוד כחלק מקמפיין המועצה להעלאת המודעות לחשיבות של קיום בדיקות תקופתיות לאיתור מוקדם של סרטן השד. היוזמה המיוחדת העלתה את המודעות לנושא ברחבי היישוב ומיד אחריה התקיימו פעילויות נוספות. בין היתר, חולקו לכלל עובדות המועצה אגרות ברכה וורודות עם שוקולד מתוק בצבע וורוד על מנת להעלות את המודעות לחשיבות של קיום בדיקות לאיתור סרטן השד. בנוסף, התקיימה הרצאה בנושא ויתקיים בקרוב טורניר כדורשת יישובי להעלאת המודעות, מבנה הקאנטרי הואר בוורוד וקבוצת הרצות “גם אני רצה” בהובלת עינת אלחסיד יקיימו אימון פתוח לציבור.

ביום ראשון בערב יצאו ממבנה המועצה ראש המועצה, דרור אהרון, יחד עם חברות המועצה ירדנה אוקמן ורוחמה עזר לחלק ערכות להעלאת המודעות ברחובות גן יבנה לתושבות גן יבנה וזכו לתגובות חמות וטובות.

ראש המועצה, דרור אהרון: “מדובר בנושא חשוב מאד, בדיקה מוקדמת יכולה להציל חיים. אני רוצה להודות לנשות המועצה על היוזמה לקמפיין הזה שנוהל בצורה מצוינת וכולי תקווה שיסייע בהצלת חיי אדם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן