news08.net/ads.txt

המועצה המקומית גן יבנה תעניק מלגות לעשרות תלמידים למסע לפולין

המועצה המקומית גן יבנה רואה חשיבות גדולה במסע של בני ובנות הנוער לפולין בעקבות מאורעות השואה. לאור כך, בהוראת ראש המועצה, דרור אהרון, אושרו עשרות מלגות, בשווי 400 ₪ למלגה, ללמעלה מ-80 תלמידי תיכון מגן יבנה על מנת לעודד את המסעות ולאפשר להם לקחת בהם חלק. 

בבוקר יום שני (12.8.19) חתם ראש המועצה על המלגות לכלל התלמידים היוצאים למסע. המועצה המקומית גן יבנה, כמדיניות, תומכת ומעודדת את בני ובנות הנוער לקחת חלק במסע לפולין מתוך הבנה כי מדובר באחת הפעילויות המרכזיות במערכת החינוך ​בישראל סביב הוראת השואה. 

ראש המועצה, דרור אהרון: “זוהי זכות גדולה שניתנה לנו להנצחת מורשת זיכרון השואה לדור הבא. חשוב לי מאד שכמה שיותר בני ובנות נוער מן היישוב ישתתפו במסע לפולין, יחוו את התלאות שעברו על העם היהודי, יבינו עד כמה עוצמתי היה האסון ומכאן, עד כמה גדולה הייתה תקומתו של עמנו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן