news08.net/ads.txt

המורה שריפה מרמלה נהרגה כשהכינה בקבוק חלב לבתה: “מתי אמא תחזור?”

מאות הגיעו הערב (יום ג’) לבית משפחת אלטורי בלוד כדי לנחם הוריה של שריפה אבו מועמר, המורה שנהרגה אתמול מכדור תועה במהלך עימות חמוש בין משפחות ליד ביתה ברמלה. בזמן הירי עמדה אבו מועמר ליד החלון והכינה בקבוק חלב לבתה הפעוטה. ילדיה עמדו לידה כשנפגעה. מוקדם יותר התקיימה הלווייתה של אבו מועמר בלוד.

 

אבו מועמר הייתה מורה פעילה וחברת הנהלה מוערכת בבית הספר “דרור”. שעות לפני שנהרגה ביקרה אבו מועמר את אביה בביתו בלוד. היא השאירה אצלו את ילדיה ונסעה לבית הספר שבו עבדה כדי להיערך לקליטת ההורים והילדים ביום פתיחת הלימודים. “אחרי שהיא חזרה הרגשתי עד כמה היא חיכתה ליום פתיחת הלימודים וכמה רצתה להפתיע את כולם”, סיפר ל-ynet אביה סלימאן אלטורי: “היו אנשים שעבדו על סיום הסכסוך שבגללו פרצה הקטטה אבל לצערי לפני זה שריפה שילמה בחייה”.

מוקדם יותר עצרה המשטרה חשודים במעורבות בירי ומעצרם של שלושה הוארך: האחד בעשרה ימים ועוד שניים בשישה ימים. המשטרה ממשיכה במצוד אחר חשודים נוספים. על רוב פרטי החקירה מוטל צו איסור פרסום. מאז שעות הלילה הזרימה המשטרה כוחות גדולים לאזור גן חק”ל ברמלה על מנת למנוע מהמשפחות היריבות לפגוע שוב אחת בשנייה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן