news08.net/ads.txt

המורות החרדיות התכנסו ליום עיון

תמונה קזיוף והומינר


כמאה מורות מכל בתי הספר היסודיים והעל יסודיים מהמגזר החרדי ברחובות התכנסו ליום העיון השנתי שמתקיים זו השנה השנייה


יום העיון השנתי התקיים בנוכחותם של מנהלת אגף החינוך, אפרת צוקרמן ומיכאל כהן האחראי על החינוך החרדי אשר התרשמו מאד מהעשייה הברוכה של המרפ”ד בקרב אנשי ההוראה החרדיים בעיר.
דברי ברכה נאמרו על ידי נבחרי הציבור בעירייה – חבר המועצה פנחס הומינר, מחזיק תיק הכספים שהעלה על נס את המרפ”ד הפועל במשך השנה כולה במתן שרות פדגוגי ומקום מפגש להשתלמויות, וזאת בנוסף לספריית הקריאה המשרתת את כלל נשות העיר וילדי בתי הספר. כן בירך את המשתתפות חבר המועצה שי קזיוף, מחזיק תיק חינוך חרדיים בעירית רחובות, שמסר: “אני מברך על היוזמה הברוכה והעוסקים במלאכה הקדושה – ראש העיר רחמים מלול. זהר בלום ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך. מנהלת האגף לחינוך אפרת צוקרמן, מנהלת המרפ”ד מלכי הרשקוביץ’, מנהל מחלקת חינוך חרדי מיכאל כהן, הרב פנחס הומינר – חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הכספים. יהי רצון שנזכה לגדל דור על אדני התורה והיראה וערכיה”.
את הכנס שהופק על ידי ‘בסט’, פיארה תכנית פדגוגית עשירה ומעניינת שריתקה את המשתתפות במשך 4 שעות, שמלבד ההנאה המרובה גם נתנה למורות עצמתיים להמשך העשייה החינוכית שלהן במשך השנה. המורות והמנהלות מכל המוסדות החרדיים בעיר השתתפו בכינוס, ובסופו הודו נרגשות על כל ההשקעה וציינו כי אכן יצאו בהרגשה מעצימה להמשך השקעה בעבודת הקודש מתוך כוחות חדשים. מלכה הרשקוביץ’ מנהלת המרפ”ד סיכמה בסיפוק את הערב המיוחד וציינה כי “גם ציבור המחנכים ומורי תלמודי התורה ובתי הספר החרדיים ברחובות ייהנו בע”ה בימים הקרובים מתכנית ייחודית ומרתקת עבורם, הודעה כבר יצאה בחדרי המורים בכל בתי החינוך בעיר”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן