המותג סקצ’רס משיק: קולקציית טניס לטוטאל לוק המושלם

מותג האופנה והלייף סטייל סקצ’רס משיק את הפרשנות הייחודית שלו לטרנד ומשיק את קולקציית הטניס הכוללת

טרנד הטניס הולך להשתלט לנו העונה על המלתחה. החל מחצאיות, טופים במבחר גזרות, כובעי מצחיה, תיקי ספורט ממותגים ונעלי ספורט נוחות וטרנדיות שמקפיצות כל לוק.

מותג האופנה והלייף סטייל סקצ’רס משיק את הפרשנות הייחודית שלו לטרנד ומשיק את קולקציית הטניס הכוללת: חצאית ספורט בצבע שחור, מגוון רחב של טופים  מבדים איכותיים בגזרות מדויקות, נוחות, ומחמיאות לגוף הנשי, חולצות בגזרות מדויקות ובמשקל נוצה.

כמו כן, מגוון רחב של סניקרס המתאימות לביצועים על המגרש ומשלבים טכנולוגיה ומראה עדכני בינהן:  SKECHERS SLIP-INS  עם טכנולוגיה מיוחדת פורצת דרך המאפשרת פעולת נעילה פשוטה וקלה,  ללא עזרת ידיים וללא צורך להתכופף, כדי להכניס את הרגל לנעל או להסיר אותה, נעלי אונו – בסט סלר עולמי, משלבים  אופנה וטרנדים  לצד נוחות בלתי מתפשרת. בעלות סוליה בטכנולוגיה Skech-Air –  – עם כרית אוויר גלויה המספקת גובה ותמיכה ויציבות לכף הרגל,  ורפידת  Air-Cooled Memory Foam® – טכנולוגיה ייחודית הזוכרת את תצורת כף הרגל , מתאימה את עצמה אליה וכן שומרת על אוורור הרגל לאורך כל היום.

בנוסף, מגוון אקססוריז להשלמת הלוק: מגוון תיקי צד אופנתיים וקלאסיים בגדלים שונים ונוחים לנשיאה, בעלי תאים פנימיים לאחסון, תאים מיוחדים לבגדים רטובים ולנעליים, כיסים פנימיים וחיצוניים, רצועות נשיאה צרות משני הצדדים ואחת ארוכה מתכוננת, כובעי מצחייה איכותיים מ 100% כותנה במגוון דוגמאות: כובעים קלאסיים עם לוגו, כובעים בעלי חירור לאוורור מקסימלי ועוד.

להשיג ברשת חנויות SKECHERS ובאתר

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – לייף סטייל-טיפוח, אופנה, עיצוב לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – צרכנות ומבצעים: מה חדש על המדף? מה יורד מהמדף? לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: אסף לוי | עופר חג'יוב

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן