המחאה עולה שלב: 800 עובדי הוראה מפגינים ברחבת הבימה בעקבות העליהום הציבורי

מעל 800 עובדי הוראה, מורים, מורות וגננות מוחים בשעה זו ברחבת הבימה על הפגיעה הבלתי נפסקת בזכויותיהם ובדרישה להפסיק את העליהום הלא מוצדק עליהם. עם המסר:” 100% עבודה , 100% אהבה, 100% שכר”.

 

 

כזכור, בראיון שנעשה עם דניאל ביכלר תושבת מזכרת בתיה, הנחשבת למובילה במחאת האלונקות, טוענת שההפגנה נעשת לאור ביקורת ציבורית שנמשכה תקופה ארוכה על עובדי ההוראה ואף זלזול מצד גופי התקשורת שטענו שעבודת עובדי ההוראה שווה בין 10% ל-50%. בעקבות כך, צוותי החינוך וההוראה לא מוכנים לשתוק יותר ולא לתת יד לפגיעה בזכויותיהם ובפרנסתם. לדבריי דניאל: “המחויבות שלנו, והמסירות שלנו תמיד הייתה. אך אסור לנו לשתוק עוד, הגיעו מים עד נפש. כמורה 6 שנים, אני רואה את מעמד המקצוע נשחק, משנה לשנה זה יותר חמור”.

בתקופת הקורונה, דניאל טוענת על פגיעה בשמם הטוב: “לצד זה, אני רואה איך עם השנים זה נהיה מובן מאליו. בזמן הקורונה היינו הראשונים שהרימו את הכפפה. בשעת משבר דאגנו לילדים וכולנו התגייסנו לעשות למידה מרחוק. בשביל שתהיה למידה איכותית אז קיבלנו הגדרות תפקיד חדשות. לדוגמא – התגייסה מורה שהיא אחראית מערכת, מפני שהלמידה מרחוק מצריכה תמרון, שעה נוחה. התחלנו לעשות התאמות ומורים עובדים בוקר עד ערב. תוך כדי תנועה הבנו איך מתאימים את המקצוע ללמידה מרחוק, וכיצד מתפעלים אותו. אני למשל מורה לחינוך גופני. הוצאנו עשרות מצגות ומידע עיוני לתלמידים, והסברים. הדבר הזה עולה לנו זמן יקר, ועם כל הכבוד הזמן שלנו והכסף שלנו לא שקוף. אין דבר כזה לתת 50%. אם אתה עובד בעבודה כזו אתה נותן תמיד 100%”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן