news08.net/ads.txt

המחוננים של מרו”ם למען הילדים המאושפזים באסותא אשדוד

צוות המרכז למחוננים – מרו”ם להתנדבות בביה”ח אסותא אשדוד, על מנת לשמח ולחלק משחקים שפותחו ע”י תלמידי ומורי המרכז במיוחד עבור הילדים המאושפזים

קבוצה של מורים ותלמידים ממרכז מרו”ם פיתח משחק מיוחד, חברתי ומרתק, אותו תרמו לילדים מאושפזים ולילדי המפונים, כחלק מפעילות למען הקהילה. חלק מהצוות המוביל של מרכז מרו”ם, הגיעו בשבוע שעבר לביקור ולחלוקת המשחק במרכז החינוכי של בית החולים אסותא באשדוד, כדי לשמח ילדים חולים המאושפזים שם. פעילות זו היא חלק בלתי נפרד מפעילות המרכז בשגרה ובחירום, והיא מתקיימת בשיתוף עם מנהל החינוך.

המשחק הוא למעשה צנצנת מלאה בהפתעות למשחק בזוג או בקבוצה, והיא מכילה מגוון כרטיסיות עם חידות ופעילויות, משימות, “הידעת” ומסרים להעצמה רגשית-חברתית. משחק הפוגה זה פותח במרו”ם בימי הלחימה הארוכים, במטרה לגרות את יצר הסקרנות,  לאפשר רגעים של הפוגה ורוגע, להעלות חיוך על פני הילדים ולאפשר להם לשחק, להרגיש ולהיות ילדים באשר הם.

“הערך המוסף של המשחק הוא שכל אחד שיחפוץ יכול להיות שותף בהתפתחותו, ע”י הוספת חידה או פעילות מעניינת הנשענת על עולמו האישי” אומרים במרכז ומוסיפים כי ניתן לעשות זאת באמצעות העלאת חומרים משלכם בברקוד המצורף לערכה. לחידות והמשימות יינתן מקום מכובד באתר המשחק.

מנהלת ביה”ס הגב’ גלית דבח

מספרת: “נפלה בחלקנו הזכות לבקר ילדים מקסימים בבית חולים אסותא אשדוד. הצוות החינוכי בבית החולים, בניהולה של המנהלת ירדנה אלדר, קיבלו אותנו בזרועות פתוחות ובחיבוק חם. הילדים המאושפזים התנסו יחד עם ההורים במשחק החוויתי “שקוף שזה מרום”, פרי פיתוח שלנו המאתגר את השחקנים בחידות ומשימות, השתתפו בקישוט כלי נגינה והצטרפו לשירה משותפת לצלילי הנגינה של המורה למוזיקה המוכשרת של המרכז, יעל גנון.

“אנו נמשיך ונעמיק שיתופי פעולה כאלה המרחיבים את הלב ומותירים חיוך, ונאחל רפואה שלמה ומהירה לכל הילדים המקסימים” מסכמת המנהלת את המיזם המיוחד.

◼️ לקבוצת חדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

צילום: עיריית אשדוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן