המחזור התשיעי של מכינת מפנה באור יהודה הגיע לסיומו

“אם אפשר לסכם במשפט מה גילינו, גילינו שהמכינה היא תוכנית שהפכה אותנו מצעירים חסרי נסיון לבוגרים עצמאיים”

המחזור התשיעי של מכינת מפנה באור יהודה הגיע לסיומו

המכינה הקדם צבאית שפועלת בעיר תרמה רבות במהלך המלחמה לחברה האזרחית ולקהילת אור יהודה. בן, בוגר המכינה: “כעת אנו קולטים עד כמה האופי של כולנו התעצב. למדנו לבטל את הסטיגמות”

מכינת מפנה באור יהודה ממשיכה במסורת להכין חניכים לקראת השירות הצבאי, ובשבוע שעבר הגיע לסיומו המחזור התשיעי שהתקיים תחת מלחמה.

במהלך המחזור גויס מנהל המכינה, רס”ן יונתן בן מאיר ששוחרר רק ביום טקס הסיום, וכך גם כמחצית מהסגל. למרות הקושי, היה זה מחזור שהתנדב ללא הרף לטובת החברה האזרחית בכלל וקהילת אור יהודה בפרט.

את הטקס כיבדה בנוכחותה ראש העיר, ליאת שוחט, שמלווה ותומכת במכינה מאז ראשיתה. היא ציינה במעמד המרגש: “אני יודעת עד כמה זה לא פשוט לפעול בתנאים האלה כשמדינת ישראל נלחמת, אבל לא ויתרתם ותרמתם רבות לקהילה החמה שלנו באור יהודה בכל דרך. ראיתי אתכם בכל מקום וזו הזדמנות להודות לכם על כל מה שעשיתם עבורנו בתקופה הזו”.

בנוסף, השתתפו בטקס גם סגן ראש העיר ויו”ר הנהלת “נפגשים”, אלירן אליה, שמקו (שמעון) בן עמי, מנהל קבוצת מכינות מח”ר-הסוכנות היהודית, מימי לקס, מנהלת מכינות הסוכנות היהודית, יעלה ברוור זוהר, מנכ”לית צמאון ותושבת העיר וכן השופטת בדימוס, נשיאת בית משפט מחוזי לשעבר הילה גרסטל.

במהלך הטקס הוקרנו קמפיינים חברתיים שהכינו הצעירים. מדובר בקמפיינים שעוסקים בסוגיות חברתיות שמעסיקות את המכיניסטים ועליהם הם מבקשים להשפיע.

בן, בוגר המכינה, ציין בדבר הבוגר: “הסתכלנו על חצי השנה שעברה וקלטנו עד כמה האופי של כולנו התעצב. למדנו להכיר באחר מאיתנו ולבטל את הסטיגמות, להוריד את המסכות שעטינו על עצמנו. התגברנו על פחדים, למדנו לעבוד בקבוצה והכי חשוב זה לדעת ליהנות מהדרך. אם אפשר לסכם במשפט מה גילינו, גילינו שהמכינה היא תוכנית שהפכה אותנו מצעירים חסרי נסיון לבוגרים עצמאיים.”

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: "נפגשים" מרכזים קהילתיים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן