news08.net/ads.txt

המחלקה לרישוי וקידום עסקים: הצלחה למרתון הסדנאות המקוונות לבעלי העסקים בעיר

180 בעלי ובעלות עסקים ברחובות השתתפו במרתון הסדנאות המקוונות ללא עלות שיזמה המחלקה לרישוי וקידום עסקים, בהובלתם של מחזיק התיק עו”ד יניב מרקוביץ’ ומנהלת המחלקה רויטל קורן.

בחודש האחרון יזמו המחלקה לרישוי וקידום עסקים בעיריית רחובות, בשיתוף מנהלת עסקים ויזמות וחברת הייעוץ העסקי מגדלור לעסקים מרתון של סדנאות למען העסקים, המרתון זכה להצלחה והשתתפו בהרצאות 180 בעלי ובעלות עסקים ברחובות מתחומים וענפים שונים. המפגשים המקוונים עסקו בנושאים מגוונים: פיתוח המכונה העסקית, תהליך הכנת תכנית עבודה ושיווק עסקים קטנים – והועברו על ידי מוטי אזולאי, מנכ”ל ומייסד חברת מגדלור לעסקים. אל המפגשים הצטרף ראש העיר רחמים מלול, שבירך את המשתתפים והציג את הליווי שמעניקה העירייה לעסקים בתקופה זו.

מרתון הסדנאות הוא פרויקט אחד מיני רבים אותו יזמו המחלקה לרישוי וקידום עסקים ומנהלת עסקים ויזמות מאז חודש מרץ האחרון. לדברי מלול: “עיריית רחובות מחויבת לעסקים המקומיים בעיר של התמודדות עם משבר הקורונה. בתי עסק רבים בעיר גילו עניין בסדנאות שיזמנו עבורם, ובכל מפגש שמחתי לפגוש את בעלי העסקים המקומיים שלנו בעיר. נמשיך ללוות את העסקים בתקופה הנוכחית ולתמוך בהם כל דרך אפשרית”.

עו”ד יניב מרקוביץ’, סגן ראש העיר, מחזיק תיק רישוי עסקים: “ביקשנו לנצל את תקופת הסגר הנוכחי כדי להעניק לבעלי העסקים ברחובות את הכלים הנכונים להצלחה בניהול העסק. כל המפגשים התקיימו ללא עלות ועסקו בשאלות חשובות כמו איך להגיע ללקוחות נוספים, כיצד לגבש תכנית עסקית ולנהל תקציב שיווק נכון. שמחנו לקבל תגובות חיוביות מצד בעלי העסקים ונמשיך ליזום פרויקטים חדשים נוספים למענם”.

רויטל קורן, מנהלת המחלקה לרישוי וקידום עסקים: “צוות המחלקה לרישוי וקידום עסקים שמח להוביל את מרתון ההרצאות עם מוטי אזולאי, מנכ”ל חברת מגדלור ולהנגיש לבעלי העסקים מידע חשוב ומהותי בניהול עסק. בשנת 2021 צפויים לצאת לדרך פרויקטים נוספים מסוג זה ורבים אחרים למען העסקים הקטנים בעיר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן