המטרה העיקרית של מערכת החינוך בקרית מלאכי: לעודד גיוס משמעותי לצה”ל

אחת המטרות העיקריות של מערכת החינוך בקריית מלאכי בשנה האחרונה וכחלק מתוכנית האקו-סיסטם היא קידום שירות משמעותי בצה”ל, והרשות משקיעה משאבים רבים ורעיונות מקוריים בנושא. בפגישה שהתקיימה בבית קק”ל למצוינות בעיר בין מפקד בסיס ניצנים סגן אלוף מוטי כהן, ראש העירייה והממונה על החינוך אליהו זהר, ראש אגף חינוך ד”ר אבי אדרי, מנהלת אגף הרווחה והשירותים החברתיים יואלה תבור וגורמים נוספים, סוכם כי קציני וחיילי הבסיס ילוו באופן שוטף וקבוע את ילדי מערכת החינוך של קריית מלאכי, באמצעות הרצאות, פעילויות משותפות ודחיפה לשירות משמעותי, זאת כאמור כחלק ממדיניות העירייה בנושא.

בפגישה  קיבל סא”ל כהן, סקירה מפי יואלה תבור על  פעילות אנשי “ניצוץ”, המהווים חלק מהאגף שבניהולה. אנשי היחידה, מטפלים במקרים פרטניים של חיילי וחיילות מקריית מלאכי המשרתים בבסיס ניצנים, וחווים קשיים במהלך השרות, ומסייעים להם במהלך השרות הצבאי. כאשר, גם חיילי הבסיס מגיעים לקריית מלאכי לסיוע בנושאים שונים הקשורים לפעילות האגף.

ראש העיר קריית מלאכי אליהו זהר הממונה על החינוך אמר: “לשמוע לפני פתיחת שנה על הצטרפות כח נוסף אלינו שיעודד את התלמידות והתלמידים לשירות משמעותי, זה משמח. תוכנית זו מצטרפת לתוכנית של יוצאי יחידת מגלן הקוצרת הצלחה רבה. אני מודה לסא”ל מוטי כהן על קידום היוזמה לטובת המשך עידוד הגיוס המשמעותי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן