news08.net/ads.txt

מצילים את הפועל מרמורק | פגישה הנוגעת לעתיד המועדון התקיימה במעמד המשולש: שרעבי, עובדיה ואורנשטיין

עונה לא טובה בלשון המעטה עוברת על הפועל מרמורק וכללה שינויים רבים – אבל בעיריית רחובות, מאמינים שניתן לסייע לאגודה האדומה. במפגש שקיים היום (שני) מחזיק תיק הספורט, רועי שרעבי עם מנכ”ל הפועל יורם אורנשטיין ומנכ”ל החברה העירונית והספורט, איציק עובדיה, בה נכחו גם נציגים ממרמורק, הוחלט לשנס מותניים ולמצוא פתרונות למען עתיד ילדי העמותה המשתייכים למועדון האדום.

יחד עם נציגי עמותת מרמורק האחים ליאור ותמיר חופי, עלו האתגרים העומדים בפני הקבוצה כעת אשר ישפיעו על העונה הבאה – הועלו פתרונות ריאליים בחסות אגף הספורט והחברה העירונית על מנת לתת למועדון את הכלים להישארותו בליגה הלאומית.

״עתיד הפועל מרמורק עומד לנגד עיניי”, אמר רועי שרעבי בתום הפגישה, “תוך התחייבות לדאוג לאינטרסים ולצרכים של המועדון בכדי שיצליח ושנראה את הפועל מרמורק נשארת בליגה הלאומית – דבר אשר יתרום לקידום הספורט בעיר מחד וילדי רחובות מאידך”.

איציק עובדיה הוסיף: “הפגישה בנושא חלופות למתקן האימונים ״איצטוני״ שבמרכז העיר, אנשי האגודה דיווחו על גידול מרשים בהיקף הפעילות של מחלקת הנוער. כמו כן עלו בישיבה הצעות לפתרונות לבעיית אירוח המשחקים בשנה הבאה וכן שיח על המתקן החדש שעתיד להבנות בסמיכות לאיצטדיון העירוני. אציג את ההצעות שהועלו בפני ראש העיר, השותף לכל המהלכים באופן מלא ובסך הכל הייתה פגישה חיובית ואופטימית”.

מנציגי מרמורק נמסר כי ״זהו המשך ישיר למאמצים הרבים שנעשים לאחרונה בעיר לקדם את הספורט, סוף סוף ניתן להרגיש ולראות שראשי אגודות הספורט והמובילים בתחום ברשות העירונית – רועי שרעבי ואיציק עובדיה – רואים עין בעין את האתגרים הניצבים בפנינו בשנים הקרובות”.

ניכר כי חל שינוי בתחום הספורט בעיר. רק לפני כמה ימים, פרסמנו כי אחרי אשדוד וראשון לציון: גם ברחובות יוקם פארק אתגרי. בשבועות האחרונים ערך – חבר מועצת העיר רחובות ומחזיק תיק הספורט, רועי שרעבי – בדיקות וסיורים בערים אלו כדי לקדם את הקמת הפארק האתגרי אשר אושר בעבר לבניה והקמה ב”רחובות הצעירה”.

שרעבי קיבל על עצמו את הפרויקט עליו עמל בשבועות האחרונים, לרבות קיום פגישות עם אנשי מקצוע ומומחים והתעדכן באופי הקמת התוכנית, העלויות הכספיות הכרוכות בכך ולוחות הזמנים. לדבריו “לאור בקשות ופניות של תושבים רבים, לקחתי על עצמי לקדם את הפרויקט החשוב והמתבקש שייתן מענה למאות ילדי העיר בעיקר. בתוך כך פניתי לראש העיר רחמים מלול שעודד את הקמת הפארק ואני מודה לו על הנכונות לתמוך בכך  אני סמוך ובטוח שכשהפארק יוקם מאות אלפי התושבים יוכלו ליהנות  ממגוון פעילויות הספורט האתגרי”.

התקדמות ממשית להקמת הפארק האתגרי ברחובות הצעירה; רועי שרעבי: "לקחתי על עצמי לקדם את הפרויקט החשוב למען ילדי העיר"

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן