news08.net/ads.txt

המטרה של אליצור נחל שורק: ליגה ארצית

אם לפני שנתיים היינו שואלים אתכם על קבוצת כדורסל מהאזור בטוח שלא הייתם יודעים להגיד אליצור נחל שורק – אבל בשנתיים האחרונות הקבוצה שאף אחד לא נתן לה סיכוי הפכה לסנסציה רצינית שסוחפת יותר ויותר קהל בכל משחק.

הקבוצה ששחקניה ברובם אבות בעלי משרה מלאה וחיילים, דשדשה במשך 9 שנים בליגות הנמוכות. בעונה שעברה הם החליטו לשנות גישה וכבר בתחילת העונה נפגשו עם ראש המועצה אלי אסקוזידו, על מנת לקדם את קבוצת הבוגרים כשהמטרה היא לעלות לליגה א’. ההתחלה באמת לא הייתה פשוטה והיו הרבה “חבלי לידה” כפי שמתאר המאמן ספי ביטון, אך הקבוצה התגבשה ממשחק למשחק כאשר בסיבוב השני של העונה ראו את התוצאות כשרוב הניצחונות היו בהפרשים גבוהים.

לאחר עונה כמעט ללא הפסדים – 21 ניצחונות והפסד אחד – הם עמדו במטרה וסיימו את העונה במקום הראשון ועלו כמובן לליגה א’. השנה ראש המועצה נפגש עמם שוב לפני פתיחת העונה ושם להם למטרה לעלות לליגה הארצית. הקבוצה התאמנה ועלתה מדרגה נוספת מבחינה מקצועית וניהולית: המאמן איתי מידן נבחר להביא את הקבוצה לליגה הארצית והובאו שחקני חיזוק בעלי רקע עשיר בליגות הבכירות לצד שחקנים צעירים ומקומיים במטרה להביא עתיד למועדון.

להפתעת כולם זה מצליח: הקבוצה נמצאת כרגע במקום הראשון עם 10 ניצחונות רצופים – וחשוב להבין שהשחקנים בנבחרת – חלקם חיילים, חלקם בעלי עבודות עיקריות נוספות ויחד עם זאת הם נותנים את כל כולם לקבוצה.

ספי ביטון: “אנחנו מאמינים שהצלחת קבוצת הבוגרים תחלחל למטה לבית הספר לכדורסל ולמחלקת הנוער בכדורסל והשחקנים הבוגרים ישמשו דוגמא לשחקנים הצעירים. כבר היום יש עליה במספר השחקנים בבית הספר לכדורסל ובמחלקת הנוער ויש מספר קבוצות שההרשמה אליהם נסגרה כבר בתחילת אוקטובר – דבר שלא קרה לפני כמה עונות”.

ובכן, למה ההשקעה דווקא בכדורסל? המגזר בנחל שורק הוא דתי – כדורסל הוא ענף ספורט חשוב לציבור הדתי מכיוון שהוא היחיד שיכול לאפשר השתלבות בליגות המקצועיות. בענפים כמו כדורגל וטניס, המשחקים מתקיימים בשבתות וקבוצה ושחקנים שהם שומרי שבת לא יכולים להשתלב באיגוד. בכדורסל אין את הבעיה הזאת וניתן להשתתף בליגות המקצועיות, במסגרת איגוד הכדורסל ויש בו עתיד מבחינת השחקנים הדתיים. לא צריך לחפש רחוק – גם כאן יש שני בני נוער ש”גדלו” חלק מהזמן בנחל שורק והגיעו לנבחרות “נוער על”: לבנה טרבלסי שמשחק היום בנוער על ראשל”צ ונועם פוקס – שמשחק ב”נוער על” ביבנה. מדובר בשני  שחקנים מאוד מוכשרים עם עתיד גדול, כך שמי שמתקדם ומתאים, יש לו עתיד גם מחוץ ליישוב פלוס אפשרות להגיע לנבחרות הבכירות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן