news08.net/ads.txt

המיזם המוצלח של שימי לוז: עשרות ילדים יגיעו אל שנת הלימודים החדשה עם תיקים וציוד חדשים לבית הספר

בגדרה כולם מכירים את רובם, אך מה שבטוח הוא שכולם מכירים את שימי לוז – כריש נדל”ן שפועל בעיקר למען הזולת, כל הזמן. זו השנה השלישית ששימי האהוב קורא לציבור לתת יד ולהירתם למיזם נפלא: רכישת תיקים וציוד לבית הספר עבור ילדים ממשפחות מעוטות יכולת.

200 ילדים יעלו לכיתה א’ בשנת הלימודים הבאה – אולם ל-40 מהם, לא הייתה האפשרות לפתוח את השנה עם ציוד שיאפשר להם להיות ככל הילדים. “הם בדומה לכלל הילדים: כשרוניים, חכמים, דור העתיד שלנו.. המנהיגים הבאים שלנו!!!”, הסביר לוז ברשומה שפרסם בתחילת הפרויקט, “40 הילדים הללו הם ילדיהם של הורים שידם אינה משגת ואין ביכולתם לרכוש להם תיק חדש לבית הספר”.

הערכה, אשר שוויה 180 ש”ח לאחר סבסוד של “אן דן דינו” לבית הספר כוללת תיק אורטופדי מדגמי 2019, תכולה מלאה לפי הוראות בית הספר מחייב ושתי חולצות בית ספר. לפני מספר ימים נדמה היה שהפרויקט יורד לטמיון ולא היו מספיק תרומות אולם אנשים טובים נעתרו לקריאה של לוז והפרויקט רקם עור וגידים – שוב. המשמעות: 40 ילדים ייהנו מציוד מלא.

למיזם נרתמו הפעילה החברתית קרן סנדרינס, בזאר המושבה, קרנוקה, שרית רובינשטיין מיארה, קובי אלפסי (שנרתם כל הזמן לסייע) ואנשים טובים ונהדרים שתרמו בנדיבותם בכדי שהילדים הללו יחייכו לקראת הצעד החשוב שלהם.

לאחר ההצלחה, לוז ציין ברשומה בפייסבוק: “ואוו דמעות של אושר! בעקבות התרומות עמדנו ביעד! תיק לכל ילד יתגשם גם ב-2019 ונצליח לגרום ל40 ילדים לעלות לכיתה א’ מאושרים! תודה לכל מי שתרם,שיתף וסייע לקידום הפרוייקט. הרכישה תבוצע בשבוע הראשון של יולי כדי שיצאו לחופש נירגשים לפתיחת השנה”. שאפו!

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן