news08.net/ads.txt

המיסיון מכה שוב: אנשי הכת הנוצרית ‘עדי השם’ בקמפיין הטפה נרחב, בין היתר ברחובות, באר יעקב ויבנה

פניות שמגיעות לחדשות אפס שמונה באמצעות ארגון ‘יד לאחים’ עולה כי בימים האחרונים מתקיים קמפיין חדש של מיסיונרים מהכת הנוצרית ‘עדי השם’. במסגרת הקמפיין החדש סובבים מיסיונרים שהגיעו במיוחד לשם כך ממספר מדינות, ביחד עם מיסיונרים מקומיים, והם עוברים מדלת לדלת בערים רבות בארץ במטרה להביא להמרת דתם של כמה שיותר יהודים.

הסנונית הראשונה של הפעילות המיסיונרית החלה ביומיים האחרונים של חול המועד סוכות, ולפי קצב הפניות למוקד החירום של ‘יד לאחים’, נראה שהקמפיין נמצא כעת בשיאו. עד כה סבבו המיסיונרים ביישובים רבים בארץ בהם בשכונות רבות ברחובות, באר יעקב ויבנה.

לפי הדיווחים שהגיעו ל’יד לאחים עולה כי המיסיונרים פועלים בצוותים של ששה עד עשרה אנשים, שמתפצלים לזוגות ועוברים מדלת לדלת במטרה לפתוח בשיחה עם האנשים עמם הם נפגשים. כל זוג שכזה מורכב ממיסיונר מקומי דובר עברית וממיסיונר מחו”ל וההערכה היא כי מדובר ב-100 מיסיונרים בסך הכול, שעושים כל מאמץ כדי להתפרס על פני כמה שיותר ערים ורחובות, במטרה להציג את התאולוגיה הנוצרית של הכת.

בארגון אומרים כי “מאות מתנדבי ‘יד לאחים’ הפרוסים בכל רחבי הארץ וממתינים לטיפול בפניות מעין אלו, עשו מאמצים כבירים, הגיעו לכל מקום בו פעלו המיסיונרים ומנעו את המשך פעילותם”. עוד אומרים ב’יד לאחים’ כי הקמפיין המיסיונרי החדש שבא כשנה וחצי לאחר הקמפיין הנרחב הקודם של כת זו, מגיע עם עליית מדרגה כאשר לראשונה המיסיונרים מסתובבים עם טאבלטים שבהם הם מבקשים להראות לעוברים ולשבים סרטוני תדמית שלהם וכן מבקשים מהם להוסיף את שמותיהם ופרטיהם למאגר המידע של הכת.

ב’יד לאחים’ מבקשים את עזרת הציבור וקוראים לו “לפקוח את העיניים ולחייג למוקד החירום שלנו שמספרו 1800-620-640 בכל פעם שתפגשו בפעילות המיסיונרית”.

(צילום: ‘יד לאחים’)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן