news08.net/ads.txt

המיקרופון עובר לנוער: נפתחה ההרשמה לאודישנים לתחרות “קול העיר לנוער 3”

מי יהיו 10 המועמדים שייבחרו להשתתף בתחרות? הפרויקט המצליח “קול העיר לנוער” חוזר לבמה וכישרונות צעירים מכיתות ט’ – יב’ מבתי הספר בעיר מוזמנים להגיע לאודישנים. המקום הראשון בתחרות יזכה בהפקת שיר מקורי

רשת חוויות רחובות, בשיתוף אגף החינוך והנוער בעירייה, חוזרת לבמה עם תחרות “קול העיר לנוער”, שתערך זו הפעם השלישית בעיר. התחרות, שזכתה להצלחה רבה, נועדה לתת במה והזדמנות לפריצת דרך לנוער כישרוני המעוניין להגיע לקדמת הבמה, והיא כוללת הפקת, הלחנת והקלטת שיר מקורי לזוכה במקום הראשון. התחרות מיועדת לתלמידי ותלמידות כיתות ט’-י”ב, תושבי העיר רחובות, אשר יתחרו בשירה בלבד.

“התחרות נוסדה במטרה לאפשר לבני ובנות נוער לעבור תהליך של התפתחות עצמית, חיזוק ועידוד היכולות האישיות, בדגש על ליווי אישי ומקצועי”, אומר מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זוהר בלום, “אני מאחל הצלחה לכל המועמדים, בתקווה שסייענו להם בדרך להגשמת חלומותיהם”.

סגן ראש העיר, יו”ר רשת חוויות, אמיתי כהן ציין כי: “חשוב להזכיר לכל עשרות הנבחנים שיגיעו כי התחרות היא אמצעי ולא המטרה, מה שחשוב באמת היא הדרך עצמה והתוצרים שיפיקו ממנה. עצם העובדה שהם ייגשו למבחנים היא כבר צעד גדול להרבה מאוד בני ובנות נוער, זוהי לא רק תחרות כישרונות אלא גם פרויקט שמאפשר להם להתמודד ולצמוח. אני מאחל הצלחה, הנאה ולמידה מהדרך”.

גולן ביטון, מ”מ מנכ”ל הרשת, אמר כי: “בתחילת דרכו של המיזם ערכנו את הגמר הגדול במרכז קריית משה אולם בעקבות הביקוש וההצלחה הגדולה, מופע הגמר עבר כבר שנה לאחר מכן להיכל התרבות העירוני – ובשביל זה אנחנו כאן – לשים את הנוער על הבמה המרכזית בעיר, לתת מקום לביטוי אישי, להתמודדות עם חששות, להתמקצעות ולאפשר להם הזדמנות לפריצת דרך ולמידה מהתהליך”.

התחרות מוקדשת לזכרו של סמי בולג ז”ל, שכיהן כנשיא קרן היסוד בשוויץ, שתרם בנדיבות רבה שעות של חשיבה ומשאבים לבניית שני מרכזים קהילתיים בעיר רחובות, חוויות שוויץ המדע וחוויות שוויץ רחובות החדשה.
את הפרויקט מובילה מירב אהרון, מנהלת מרכז שוויץ רחובות החדשה, 10 חברי וחברות הנבחרת שייבחרו יעברו סידרת חזרות ואימונים, בליווי המקצועי של המנהל המוסיקאלי והמפיק, אופיר שמעוני ובבימוי של גיא ברכה. בשלב הבא, כל מתמודד יתחיל לעבוד באופן אישי על השיר הנבחר.

לקראת האודישן יש להכין שני שירים, קצבי ושקט וניתן לבחור מתוך שתי אפשרויות ליווי באודישן, האחת הבאת פלייבק מוסיקלי או מלווה מטעם הנבחן והשנייה ליווי נגינה מטעם ההפקה. התלמידים שיעברו את האודישנים יקיימו פגישות עבודה קבועות עם המפיק עד למועד הגמר הגדול. הזוכה בגמר הגדול יזכה בהפקת שיר מקורי. תלמידים המעוניינים להשתתף נקראים לעבור אודישנים, אשר יתקיימו ביום שלישי (23.11) וביום שלישי (30.11) , בשעה 19:30, במרכז שוויץ רחובות החדשה, במרכז חוויות שוויץ רחובות החדשה, רחוב קרוננברג 1, רחובות, ההשתתפות הינה בהתאם להנחיות התו הירוק (מחוסנים/מחלימים/בדיקה שלילית) ובאישור הורים. להרשמה לאודישן, הכנסו לאתר רשת חוויות!

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן