המירוץ החל: בדרך לבחירות 2018, מתן דיל יקיים הערב חוג בית נוסף, הפעם בכפר גבירול – ואיפה הקולגות? עדיין בתרדמת חורף

מתן דיל

סגן ראש עיריית רחובות, עו”ד מתן דיל, מזיז עניינים ובזמן שחבריו למועצה, נמצאים עדיין בתרדמת החורף, הוא מקיים חוגי בית ובכך ממקם עצמו גבוה בקרב הציבור הבוחר. דיל יכול, אולי, לספר לסביבתו שהוא לא חושב על הבחירות המוניציפאליות אולם ברור לכל, כי דיל בן ה34 בהחלט פוזל אל כסא ראש העיר וביום שבו רחמים מלול יחליט כי לא ירצה בו יותר, דיל עשוי לרשת את הלשכה המפוארת בקומה השישית.

לא מן הנמנע אגב שדיל ומלול ירקמו ‘דיל’ שיוביל את מלול לקדנציה נוספת, עם סעיף רוטציה, במסגרתו לאחר כהונה בת שנתיים יפנה את מקומו לצעיר הכשרוני, הנחשב לאחד היעילים עבור הציבור הרחובותי, כזה שעושה, מוכיח ופועל בשטח. לא בכדי מקבל דיל מחמאות רבות מן הציבור. “אין עליך, אתה קשוב לאזרח”, כותבים לו, “אתה כבר לא מפתיע כיוון שפועלך הוא שם דבר ופשוט אין מילים חוץ מ-תמשיך כך”.
מתן דיל
ודיל ממשיך. כבר שלוש שנים שהוא מקיים את חוגי הבית, חורש את השטח, מגייס אוהדים בקרב כל השכונות, בוחן תקלות, מאבחן בעיות, מסייע בפתרונן בו בזמן ובעיקר מקשיב – דיל הוא מהבודדים שעלה על הצורך הכי חשוב של האדם הפשוט, מודל ההקשבה והתקשורת הבין אישית. דיל הוא גם הראשון שקיים חוג בית אינטראקטיבי – שאלות ותשובות בזמן אמת דרך כרטיס הפייסבוק שלו, התוצאות היו בהתאם, למעלה מ6,600 צפיות.

לא פעם התבטא דיל והצהיר כי את הכוח הוא שואב מהתושבים. בצעד מבריק עם ראייה לטווח ארוך, יוזם דיל מידי שלושה שבועות ערב כזה, בו הוא שומע תושבים, מחבק אותם, מצטלם ודואג לעתידו הפוליטי, העולם שהוא מבין כל כך טוב. בדצמבר אשתקד קיים חוג בית בשכונת אושיות, אצל משפחת גירחיש, שהודתה לו על היחס והנכונות לפגישה. הערב (21:00) כאמור יגיע דיל אל חוג בית בשכונת כפר גבירול (בן גוריון 1), בכדי לאתר בעיות נוספות, או כפי שהוא מרבה לציין “לפגוש אנשים במהלך העבודה, להיות זמין ורגיש לצרכיהם ולפעול למענם”.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן