המלאכים מאיחוד הצלה במפגש מרגש עם האישה שנפצעה בפיגוע בירושלים

הייתי בבית בגבעת שאול בעת שהתקבלה קריאה במוקד איחוד הצלה על פיגוע בכניסה לעיר, עזבתי הכל ויצאתי בהגיעי הבחנתי באדון שמסמן לי שזקוקים לעזרה, והבחנתי בשושנה שנפגעה ממספר פגיעות ירי. ביצענו בה פעולות מצילות חיים שכללו עצירת הדימומים, הרגעה, וסיוע לפינוי מהיר לבית החולים”

חובשי איחוד הצלה הוזעקו לפני כחודשיים ( 30.11.23) לפיגוע עם מספר רב של נפגעים בכניסה לעיר ירושלים, אחת הפצועות – שושנה נפגעה קשה. החובשים של איחוד הצלה ששהו בסמוך הגישו לה סיוע רפואי ראשוני שהציל את חייה. משפחתה ביקשו לומר תודה ולפגוש את מצילי חייה.

אלעד רבנסרי חובש איחוד הצלה שטיפל במספר נפגעים באותו בוקר קשה סיפר: “שמחתי לפגוש את שושנה ולראות שהיא בשלבי החלמה. הייתי בבית בגבעת שאול בעת שהתקבלה קריאה במוקד איחוד הצלה על פיגוע בכניסה לעיר, עזבתי הכל ויצאתי בהגיעי הבחנתי באדון שמסמן לי שזקוקים לעזרה, והבחנתי בשושנה שנפגעה ממספר פגיעות ירי ביצענו בה פעולות מצילות חיים שכללו עצירת הדימומים, הרגעה, וסיוע לפינוי מהיר לבית החולים”.

במסגרת פרוייקט “מציל ניצול” של מטה מתנדבים ותפעול באיחוד הצלה אלעד שטיפל בה במסירות ובמקצועיות נפגש עם המשפחה שהודתה להם על כל המסירות והטיפול המקצועי ועל כל ההרגעה בשטח ולאחר מכן בבית החולים. במהלך המפגש המשפחה אף העניקה לאלעד ולאשתו תעודת הוקרה על המסירות שלו להצלת חיים.

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: איחוד הצלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן