news08.net/ads.txt

המלאכים מרחובות | היעד של של ליאת גולדשטיין ויניב עבאדי: 3,000 תיקים לילדי ישראל, גם מלול ובלום מסייעים

ממלאים ילקוט: זו השנה התשיעית, שבה ליאת גולדשטיין מרחובות, מנכ”לית פורטל ההורים אמאבא, לוקחת חופש מניהול הפורטל ואוספת תיקים לכל ילדי ישראל. לפני 6 שנים, במקביל לליאת, החלה קבוצת פעילים רחובותיים “המלאכים של רחובות” בהובלתו של יניב עבאדי, לאסוף גם הם תיקים תחת הכותרת “ילקוט לכל תלמיד”. המטרה הייתה לארגן פעילות קהילתית ולגרום לתושבים לתרום ולפעול אחד למען חברו.

לפני שנתיים הפרויקטים התאחדו לפרויקט אחד משותף, ויחד עם ראש העיר רחובות, רחמים מלול, ומחזיק תיק החינוך זהר בלום, ובשיתוף ההנהגה ההורית העירונית ברחובות, הפרויקט המשותף “אמאבא ממלאים ילקוט” הפך למעצמה ארצית. הורים מכל הארץ תורמים ילקוטים יד שנייה (כמובן במצב תקין בלבד) או אף ילקוטים חדשים בתרומה למען ילדים נזקקים, ובנוסף ציוד לבית הספר (עפרונות, עטים, מחקים, מחברות, קלסרים ועוד) שממלאים בו את הילקוטים למען הילדים. אשתקד חולקו בתרומה למעלה מ-3,000 תיקים לילדי ישראל.

הפרויקט מאגד בתוכו פעילים חברתיים, עמותות חסד וחברות עסקיות, וכולו למען הקהילה וההבנה כי מגיע לכל ילד בישראל להתחיל את שנת הלימודים עם תיק מחודש מלא ציוד. בשנתיים האחרונות הפרויקט התרחב עוד יותר כשמשפחות רבות הבינו כי הוא מעודד קיימות, וילדים רבים מגיעים בכדי להחליף התיק שלהם בתיק אחר ובכך חוסכים גם לסביבה וגם לכיס של הוריהם. כל התיקים נאספים על ידי עשרות מתנדבים המפעילים נקודות איסוף בבתי ספר, מתנ”סים ומקומות עבודה. השנה היעד הוא להגיע ל-3000 תיקים שיאספו ויועברו לתלמידי ישראל.

התיקים מופצים על ידי מספר גורמים: באמצעות נציגי המלאכים של רחובות והנהגות ההורים ופעילים חברתיים אשר נמצאים בקשר ישיר עם האוכלוסייה הנזקקת, באמצעות עמותות הנמצאות בקשר עם אוכלוסיות ספציפיות ברחבי הארץ, וזרוע שלישית המעודדת קיימות: ילדים ומשפחות המעודדים את נושא הקיימות, תורמים תיק, ובתמורה באים לבחור תיק בנקודת האיסוף. בנוסף שותפים לפרויקט המרכזים לצדק חברתי המפעילים מרכזים להכשרות מנהיגות מקומית. ההערכה היא כי במסגרת הפרויקט מצליחים להגיע אל למעלה מ-2000 משפחות נזקקות.

המטרה היא להביא לילדים ילקוטים נקיים שנותנים תחושה נעימה ומכבדת כשל תיק חדש, ולכן נערכים ימים מרוכזים של שטיפת תיקים בהם משתתפים ההורים והילדים התורמים, שוטפים את התיקים, וכן מכבסות הפזורות ברחבי הארץ ובעלי המכסות עושים עבודת קודש ועוזרים בשטיפתם.

לאור הגידול בהיקף האיסוף בשנים האחרונות, השנה העמידה עיריית רחובות מבנה מיוחד לרשות הפרויקט באופן זמני. ראש העיר רחמים מלול, ומחזיק תיק החינוך וממלא מקומו זהר בלום, הגיעו השבוע למקום האיסוף כדי להתרשם מקרוב מהפרויקט ומהעשייה במקום, וצפו בהורים ובילדים התורמים מנקים ושוטפים את הילקוטים וממלאים אותם בציוד.

ביום שני הקרוב, 29.7.2019, יתקיים יום התנדבות נוסף של ריקון, ניקוי ומילוי ילקוטים עבור הילדים הנתרמים. הורים וילדים מוזמנים להגיע ב-17:30 לגן ברח’ גורודסקי 10 פינת הברוש. בנוסף, דרושים הורים מתנדבים לסיוע במילוי הילקוטים בציוד.

היזמים מוסרים: “על מנת שכולם יתחילו את שנת הלימודים עם חיוך, נשמח אם ברכישה הגדולה שלכם תוכלו להוסיף ולתרום פריט אחד או יותר לטובת מי שזקוק לכך: ✔ מחברות (14 שורות, ציור או חשבון, רצוי מאד בצבעים ניטרליים) ✔ עפרונות ✔ מחקים ✔ מחדדים ✔ דבק סטיק ✔ מספריים ✔ חבילות קטנות של טושים/צבעים/עפרונות צבעוניים ✔ קלסרים לתלמידי חטיבה/תיכון – בצבע ניטרלי ✔ דפדפות ✔ מחברות ספירלה גדולות ✔ עטים ✔ מרקרים

לפרטים נוספים ניתן לפנות אל ליאת גולדשטיין בטל’ 054-7787722 או ליניב עבאדי בטל’ 054-6250917.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן