המלחמה ביוקר המחייה: ראש העיר, רחמים מלול, החליט שלא להעלות את הארנונה לתושבים

רחמים מלול

ישיבת מועצת העיר הבאה תדון בין היתר בהעלאת הארנונה כמתחייב בצו הארנונה של משרד הפנים אולם יחד עם זאת וחרף העובדה שיכול היה לעשות כן, החליט ראש העיר, רחמים מלול, שלא להעלות את הארנונה לתושבים. את החלטתו יאשרו חברי מועצת העיר בישיבה שתתקיים ברביעי הבא.

“החלטתי שלא להכביד על התושבים”. מלול

ראש העיר, העלה את נושא הארנונה בוועדת הכספים ובה שאל את חברי הועדה בדבר העלאת הארנונה לתושבים אולם אלה לא הביעו דעתם. משהבין כי אין להם דעה נחרצת בנושא הוא ביקש את דעתם בסוגיית העלאת הארנונה לעסקים השוכנים באזור התעשייה, אולם גם בנושא הזה לא השיבו חברי הועדה. לאחר שלא נתקבלה מהם התשובה קבע מלול בעצמו כי להוציא את צו הארנונה הארצי של משרד הפנים, שממילא עולה בשיעור של 2.18 אחוזים, אין בכוונתו להעלות את הארנונה לתושבים למרות הגידול באוכלוסייה ומטבע הדברים הגידול בהוצאות.

מלול אישר את הדברים היום (שלישי) בצהריים ואמר: “הדברים נכונים. החלטתי שלא להכביד על התושבים המתמודדים ועמלים לפרנסתם – בייקור נוסף של הארנונה וזאת על אף הרחבת כל השרותים הניתנים לתושבים, דבר שמחייב הגדלת התקציב השנתי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן