שוטרי תחנת לוד יחד עם לוחמי היחידה הטקטית של מג״ב ויחידת כלבי מחוז המרכז בצעו הבוקר פעילות מבצעית במתחם בלוד, במסגרת המאבק העיקש וחסר הפשרות של משטרת ישראל נגד שימוש והחזקה לא חוקית באמצעי לחימה וסמים בידי גורמים פליליים ואחרים.
בתוך כך, השוטרים בצעו חיפוש ממוקד במסגרתו חשפו מחסנית וחומרים החשודים כסם מסוגים שונים.
כאמור, השוטרים עצרו לחקירה את תושב המקום בשנות השלושים לחייו ובסיומה תבחן הבאתו בפני בימ"ש לשם הארכת מעצרו בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה.
◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן

זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.










