news08.net/ads.txt

המלחמה על הכדורגל – כפיר קירט: “אנחנו חיים כמו עניים”, אילן סגל: “נגיע עד לשכת ראש העיר עם האוהדים”

שעריים מרמורק

ישיבה ראשונה והיסטורית נערכה הערב במשרדו של מנכ”ל הפועל מרמורק, אילן סגל במעמד יו”ר הקבוצה, ליאור חופי וחברי ההנהלה תמיר חופי ותמיר מנצור עם קברניטי מכבי שעריים – היו”ר אלי מוזס, המנהל כפיר קירט והדובר אביחי לוי כאשר על הפרק: איחוד כוחות בנושא תקצוב קבוצות הכדורגל על ידי עיריית רחובות.

במהלך הפגישה שהתקיימה באווירה חברית הסבירו החברים כי הקשרים בין המועדונים מצוינים, קיימת חברות רבת שנים והיריבות הינה ספורטיבית בלבד. הטונים עלו כאשר דובר על העובדה כי אצטדיון כדורגל עדיין לא נבנה בעיר בת 160,000 תושבים.

בהמשך הודה מנהל שעריים, כפיר קירט: “אנחנו חיים כמו עניים, כולם, גם הם וגם אנחנו” ומנכ”ל מרמורק המחיש בדוגמא: “אין לי כסף לאורות, הילדים מתאמנים בחושך, אין לנו כסף לפנסים – ביקשתי מהעיריה אבל זה לא טופל”.

פניתם באופן רישמי לראש העיר אחת הקבוצות?

אלי מוזס, יו”ר שעריים: “כל הזמן אבל העיריה מתעלמת, נפגשתי עם ראש העיר אבל הרגשתי שמתנהגים אלינו כמו בשוק: אני אוריד מפה, אני ארים לשם, אני אקח מכאן – וכלום לא קרה”.

סגל: “ראש העיר לא רוצה לטפל בזה הוא לא מבין בכדורגל, הוא לא רוצה להבין בכדורגל והמצב הזה נוח לו, הוא אוהב לעשות מימונה, הוא אוהב לעשות פסטיבל פסלים, הוא שם מיליונים בגן העיר, כל שבועיים יש לו איזה אירוע אבל לכדורגל אין כסף”.

יכול להיות שיש למישהו מהעיריה אינטרס שלא תצליחו?

תמיר חופי: “מי שקובע את הלך הרוח הוא ראש העיר וכל השאר צריכים ללכת לפי מה שהוא מכתיב. אף עובד הוא לא פקטור, ראש העיר הוא הכתובת, כל היתר עובדים אצל ראש העיר”.

אביחי לוי: “הם צריכים להפנים שלמרמורק יש אוהדים מחוץ לרחובות, מחוץ לשכונה ולשערים יש אוהדים מחוץ לרחובות ומחוץ לשכונה – אלה קבוצות עם קהל גדול, הקהל הכי גדול בארץ והקבוצות האלה יכולות לעזור לעיר הזאת, לכלכלה של העיר הזאת ובמקום לעזור ולקחת את הקבוצות קדימה הם מוציאים לנו את כל האויר”.

תמיר מנצור: “הם ניצלו את זה שיש יריבות קשה וליבו את זה גם. למה? הם נתנו לאחד 100 ולשני 70 אז במה מתעסקים? למה הם קיבלו ככה ואנחנו ככה וראש בראש והיה להם טוב – ‘וישחקו הנערים לפנינו’ ואנחנו את הכסף נשים איפה שאנחנו רוצים. מה שיקרה הוא שכשאנחנו נבוא כגוף אחד זה יהיה אחרת, זה יפתיע אותם”.

קירט: “תראי כמה תושבים יש פה וכמה ביבנה? להם יש אצטדיון… למה מעיר שגדולה פי כמה מנס ציונה לא יהיה לנו אצטדיון ראוי? למה לא מעדכנים אותנו באיזה מצב זה נמצא וכל הזמן מורחים אותנו? בגלל שיש בינינו פירוד אז זה נוח להם וברגע שנעשה את זה ביחד זה יהיה אחרת. הפירוד נגמר, אנחנו מאחדים כוחות ויש לנו מטרות ברורות”.

עד לאן תגיעו?

סגל: “אנחנו מסוגלים להביא 2,000 איש לראש העיר, לתוך המשרד ושיעשה מה שהוא רוצה. בוודאי שאנחנו מסוגלים – ואם ניאלץ גם נעשה את זה. הפעם נלך עד הסוף”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן