news08.net/ads.txt

המלחמה על כביש 200 | צו המניעה נשאר על כנו; כל הליקויים שהוצגו יעברו לטיפול

בדיון שנערך כארבע שעות בבימ”ש המחוזי בלוד, בנושא פתיחת כביש 200, נקבע שצו המניעה נשאר על כנו. המועצה המקומית באר יעקב ונתיבי איילון סיכמו כי יועצי הבטיחות הן של המועצה והן של נתיבי איילון, יעבדו בשיתוף פעולה ויפעלו להסדרת כל הליקויים שהציגה המועצה בדו”ח מטעמה עד לתיקונם המלא.

סיכום זה מתייחס לקטע הכביש מכיכר ז’בוטינסקי בבאר יעקב ועד לכניסה לשכונת יצחק שמיר (השכונה החדשה ברמלה) המקבילה לנווה דורון. עוד הוחלט כי עד ליום 15.6.20 חברת נתיבי איילון מתחייבת להשלים את כל הלוחות האקוסטיים החסרים כיום בצד של נווה דורון, לפי התכניות האקוסטיות הקיימות. בנוסף, המועצה המקומית ונתיבי איילון ישכרו כל אחת בנפרד יועצים אקוסטיים לבדיקת המצב האקוסטי הקיים ותכנון הרחבת כ200 מטרים נוספים של קירות אקוסטיים החסרים כיום.

כבר בשבוע הבא ניסים גוזלן יפגש עם מנכ”ל נתיבי איילון לקידום החלטות בית המשפט ולקבלת לו”ז להשלמת העבודות. ניסים גוזלן ציין: “לצערי, המשך הכביש, משכונת שמיר ועד לכביש 431, נמצא בתחום אחריותה הבלעדי של עיריית רמלה ולגביו החליטה עיריית רמלה לקחת אחריות ולפתוח אותו על ליקוייו”.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן