news08.net/ads.txt

המלחמה על מתווה פתיחת הלימודים | דרור אהרון נגד החלטת קבינט הקורונה: “בסוף נלך לסגר שלישי”

מרכז השלטון המקומי תקף את החלטת קבינט הקורונה להחזיר את הלימודים בכיתות א’-ב’ באופן חלקי ודרש פעם נוספת לקבל על עצמו את האחריות לתפעול מערכת החינוך ברחבי הארץ במתווה שונה. לדבריהם, “תוך ימים” אפשר לקיים את התוכנית שהציעו ולאפשר רצף לימודי לכיתות הנמוכות עד השעה 13:00, בימים א’ עד ה’. ראש מועצת גן יבנה, דרור אהרון שהשתתף בדיון טוען כי לא מעבירים לרשויות סמכויות כלל.
“בגלל שיקולים צרים ומשחקי כוח נפלה ההחלטה ההזויה ביותר שאין בה שום בשורה להורים ולילדים”, אמר היו”ר חיים ביבס בדיון שנערך הבוקר (שני) במטה לביטחון לאומי. “לא ברור איך קבינט הקורונה וראש הממשלה, שידעו שהרשויות יכולות להפעיל את זה טוב יותר, בקפסולות, ובמשך חמישה ימים בשבוע, בחרו פתרון שאין בו שום פתרון”, אמר. “מדובר בעבודה בעיניים. שוב מקריבים את הילדים והוריהם משיקולים לא מקצועיים”.
ביבס הציג את המתווה שלו להפעלת מערכת החינוך, שלדבריו לא יפגע בתלמידים ובצוותי ההוראה – ויאפשר גם למשק לחזור לתפקד. “התוכנית תתקיים במסגרת המשאבים הקיימים, תוך שיתאפשר רצף לימודי לכיתות א’-ב’ עד השעה 13:00 בימים א’-ה'”, אמר יו”ר השלטון המקומי. “חלוקת אוטונומיה לכל רשות תאפשר פתרונות גמישים ומותאמים תוך יכולת למתן מענים דיפרנציאלים בתוך כל רשות ובין מוסדותיה”.
לדבריו, “קבלת סמכות זו, בתקופת החירום, תאפשר פתיחת המערכת תוך ימים ספורים, ובלבד שהמדינה תוודא שיפוי מלא לכל האוכלוסייה בתקצוב הפערים בהסעות ובצהרונים”.
ראש המועצה, דרור אהרון הגיב: “ברגע זה אני בדיון עם כלל ראשי הרשויות על המתווה לפתיחת מערכת החינוך. המתווה המוצע על ידי משרד החינוך לא מקובל עלינו כלל! אנו מתנגדים לו ונעדכן בהקדם לגבי הצעדים שאנו מבקשים לקדם. לצערי לא מעבירים לנו סמכויות החלטה והתוצאה ידועה מראש בסוף נלך לסגר שלישי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן