המלצה לפעילות ביום העצמאות: 10,000 עפיפונים עם שמות חללים וחטופים יופרחו לאוויר בלטרון

הציבור מוזמן להדפיס עפיפון מראש, לכתוב שם של חטוף / חלל ולהגיע איתו למטס או להכין במקום האירוע

מטס עפיפונים ענק בהובלת “120 מנהיגות מחברות” ובהכנת והשתתפות הקהל הרחב, ייערך באירוע העצמאות המרכזי בלטרון למען החטופים, הפצועים והלוחמים

טלי דביר לבנת, יזמת חברתית ממייסדות פורום “120 מנהיגות מחברות”: “מטס העפיפונים הייחודי יאפשר לכולנו להרגיש את החיבור, הנחוץ כל כך ביום זה, לחטופים ולחללי המלחמה, ולהרגיש יחד אווירת עצמאות בשילוב הערכים החשובים ביותר בימים אלה – אחדות, תקווה וכמיהה משותפת לימים טובים יותר”

לפרטים והרשמה מראש: אירוע יום העצמאות

אירוע יום העצמאות המרכזי ייערך השנה בלטרון, בהובלת משפחות שכולות, משפחות חטופים, מילואימניקים וארגונים חברתיים, ביום שלישי 14.5 החל מהשעה 17:30. האירוע ייפתח בהכנת מיצג ענק של 10,000 עפיפונים, ימשיך עם הקראת מגילת העצמאות, שירה בציבור, הפעלות משפחתיות והופעה של הזמר רביב פלוטניק.

הכניסה בהרשמה מראש בשל מספר מקומות מוגבל בקישור.

במרכז האירוע ייערך מטס עפיפונים ענק בין שמיים לארץ, במסגרתו יוכנו ויופרחו באוויר 10,000 עפיפונים במיצג מרגש, עם שמות החטופים ולחללי צה”ל. המיצג ביוזמת והובלת טלי דביר לבנת, יזמת חברתית וממייסדות פורום “120 נשים מחברות”, יחד עם קואליציית הארגונים.

הציבור מוזמן להדפיס עפיפון מראש, לכתוב שם של חטוף / חלל ולהגיע איתו למטס, או להכין במקום האירוע

טלי דביר לבנת, היוצרת האקטיביסטית, ממייסדות פורום “120 מנהיגות מחברות“:

“ישראלים רבים שואלים את עצמם בימים האחרונים כיצד נכון לציין את יום העצמאות. מצד אחד ישנו רצון לחגוג ולציין בצורה משפחתית את היום המיוחד, מהצד השני מצב המלחמה והאווירה במדינה מקשים על החגיגות. לשם כך  חברו יחד עשרות הארגונים החברתיים הגדולים בישראל לטובת יצירת אירוע מיוחד, המיועד לאלפי משפחות מכל רחבי הארץ – ובו האפשרות לחגוג, אבל אחרת ועם ערך מוסף מיוחד. מטס העפיפונים הייחודי מאפשר לקהל הרחב להרגיש את החיבור, הנחוץ כל כך ביום זה, לחטופים ולחללי המלחמה, ולהרגיש יחד אווירת עצמאות בשילוב הערכים החשובים ביותר בימים אלה – אחדות, תקווה וכמיהה משותפת לימים טובים יותר”.

חכ”ל ד”ר עליזה לביא, ממייסדות פורום 120 נשים מחברות מוסיפה:

“הפעילות המשותפת והביחד המשפחתי של הכנת והפרחת 10,000 עפיפונים בשמים ירחיבו את הלב ויהדהדו את התקווה לחופש ולברית האחדות לשנת ה-76 של מדינת ישראל. זה המסר של הפורום שלנו: להחזיר לשיח הציבורי את ההערכה לריבוי דעות וקולות, את האמון הנובע משיח ולפעול למען העתיד שאחרי המחלוקת”.

עליזה לביא תקיים באירוע מעגל של שיח, תפילה ותקווה – “כל ילד חייב עפיפון”.

 

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות הביטוח הלאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / שירותים לציבור לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – תרבות, בילוי ופנאי לחצו כאן

צילום: טלי דביר לבנת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

כתבות באותו נושא

עקבו אחרינו בפייסבוק

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן