הממשלה פועלת לקדם את נושא החלבונים האלטרנטיביים לשמירה על המובילות הישראלית

ראש הממשלה בנימין נתניהו ציין בעבר כי “ישראל תהיה מעצמת חלבון אלטרנטיבי”

משרד ראש הממשלה רואה בנושא קידום החלבונים האלטרנטיביים כאחד מהיעדים הלאומיים של המדינה, מתוך הבנה כי מדובר בפתרון לביטחון המזון, אספקה וייצור אשר יחזק את כלכלת ישראל ועוצמתה.

בתוך כך, מנכ”ל משרד רה”מ יוסי שלי ויועצת רה”מ לזכיות בעלי חיים טל גלבוע סיור בשתיים מחברות הפודטק המובילות בתחום החלבונים האלטרנטיביים בישראל ביניהם במו”פ “תנובה” ברחובות, המחלבה הגדולה בישראל המייצרת את מרבית מוצרי החלבון האלטרנטיבי לשוק הישראלי.

לאחר הסיור התקיים מפגש עם מנכ”לי חברות סטארט אפ, אנשי אקדמיה ומשקיעים בתחום שאותם אירחו ענת גרוס מנכ”לית חטיבת החלב, פנינה סברדלוב, מנהלת המו״פ של קבוצת תנובה, שי כהן, CINO ומנהל זרוע ההשקעות של קבוצת תנובה ונועה גונן, מנהלת הרגולציה של הקבוצה.

בימים אלה פועלים במשרד ראש הממשלה להביא החלטת ממשלה לקידום נושא החלבונים האלטרנטיביים ולשמירה על המובילות הישראלית. משרד רה”מ ישמש גם כגורם מתכלל, על מנת לדאוג להישגים רבים בתחום.

נזכיר כי ראש הממשלה בנימין נתניהו רואה ביעדים אלו חשיבות עליונה, וציין בעבר כי “ישראל תהיה מעצמת חלבון אלטרנטיבי”.

צילום: יח"צ תנובה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן