news08.net/ads.txt

המסורת נמשכת: זו השנה ה-13 בה תיערך צעדת ריקודגלים לכבוד יום ירושלים – והשנה יתקיים בסימן ‘שמים את ירושלים במרכז’

בימים אלה מתקיימות ההכנות האחרונות לקראת אירוע ה”ריקודגלים” המסורתי ברחובות, שייערך ביום שלישי בשיתוף פעולה המחלקה לתרבות תורנית, בהובלתו של אמיתי כהן ומחלקת ילדים ונוער בניהולו של אבי יוספי יחד עם תנועות הנוער בעיר.

הארוע יפתח בשעה 16:30 בצעדה גדולה, אשר תצא מסניף תנועת בני עקיבא, רחוב זכריה מדאר 23, ותעבור ברחובות מרכזיים בעיר עד לרחבת העיריה, שם יתקיים האירוע המרכזי. את הצעדה ילווה רכב מנגן שירקיד את הצועדים בשירי ירושלים. הצועדים יקבלו גם דגלי ישראל, בלוני הליום וחולצות מיוחדות שהופקו במיוחד.

את הערב יפתח הזמר הרחובותי בן עשור, ומיד לאחר מכן יעלה אלישע בירנבאום עם להקתו, אשר יובילו הרקדה המונית וחגיגית לכבודה של ירושלים. בשיאו של הערב צפוי להצטרף לבמה הזמר המוערך יונתן רזאל, שישיר את שיריו המוכרים והאהובים. הארוע  ייחתם בסרטון שהכינו בני הנוער, להצגת פניה היפות של ירושלים.

הארוע מתקיים זו הפעם ה-13 לכבוד יום ירושלים, והשנה ייערך בסימן “שמים את ירושלים במרכז”. מטרת האירוע הינה לציין ולחגוג את איחודה של העיר ירושלים ואת החלת הריבונות עליה בעקבות הניצחון במלחמת ששת הימים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן