news08.net/ads.txt

המסיבה החלה: מאות צופים בדף הפייסבוק העירוני, הצטרפו גם אתם

מאות צופים גולשים כעת בדף הפייסבוק העירוני של עיריית רחובות ומשתתפים במסיבה על הגג, מחוץ לחדרו של ממלא מקום ראש העיר בנצי שרעבי, על גג העירייה עם הצמד המוסיקלי המקומי DJ’s SHALØS&ANARTIST. השידור יימשך עד השעה 18:00. מאחורי היוזמה עומד בר פרץ (SHALØS) תושב רחובות שביקש לשמח את התושבים ונענה בחיוב.

היוזמה התאפשרה בזכות שיתוף פעולה פורה בין סגן ראש העיר, עו״ד יניב מרקוביץ׳, חבר המועצה ומחזיק תיק נוער וצעירים (המצוין), אסף אל-בר ומנהל מחלקת הנוער, אבי יוספי. ״אנחנו מחפשים ומוצאים דרכים לשמוח ולהגיע אל תושבי העיר יחד עם כיבוד המגבלות בימים אלה”, אמר מרקוביץ’ שאף העביר את השידור מדף הפייסבוק הפרטי שלו והודה אפילו לחבר האופוזיציה לאביב איטח על הסיוע בארגון המהיר.

״במיוחד בתקופות מורכבות חשוב לשמור על מורל גבוה”, הוסיף אל-בר “והצעירים הם מפתח לכך. חשוב גם לחגוג ולשמוח”. אבי יוספי, ציין: ״עירית רחובות מבצעת פעולות רבות ומגוונות בתחומים שונים ולכלל האוכלוסיה במטרה שכל תושב יוכל למצוא את המענה המתאים ביותר בעת הזו ובכלל״.

Posted by ‎עיריית רחובות‎ on Sunday, April 12, 2020

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן