news08.net/ads.txt

המעגל של ג’רמי אירוע חנוכה ללא תשלום במודיעין מכבים רעות

אירוע חנוכה יתקיים ב  2jump מודיעין ו- 2Jump כפר סבא, ביום שישי 23.12.22 החל מהשעה 10:30 בבוקר. ההשתתפות ללא עלות אך נדרשת הרשמה מראש כאן | האירועים כוללים כיבוד קל והסעות וההשתתפות בהם היא ללא תשלום.

המעגל של ג’רמי, ארגון התומך בילדים ובני נוער צעירים אשר חיים וגדלים במשפחות המתמודדות עם מחלת הסרטן, יחגוג השנה בפעם הראשונה את חנוכה בשני אירועים במקביל – אחד מהם במודיעין מכבים רעות.

אירוע חנוכה יתקיים ב  2jump מודיעין ו- 2Jump כפר סבא, ביום שישי 23.12.22 החל מהשעה 10:30 בבוקר. ההשתתפות ללא עלות אך נדרשת הרשמה מראש כאן | האירועים כוללים כיבוד קל והסעות וההשתתפות בהם היא ללא תשלום.

מדי שנה אירוע חנוכה מושך אליו משתתפים רבים. לכן השנה, לאור הגידול המשמעותי של העמותה הוחלט לקיים שני אירועים, אליהם צפויים להגיע מעל 300 משתתפים.

המעגל של ג’רמי הוקם לפני כ- 14 שנים במטרה לאפשר לילדים ולמשפחתם רגעי שקט מקשיי היומיום של ההתמודדות עם מחלת הסרטן, באמצעות פעילויות של הנאה וכיף, וכן היכרות ושיח עם ילדים שנמצאים במצב דומה. הקהילה של הארגון מונה כיום 860 משפחות והיא ממשיכה לגדול. לאורך השנה האחרונה מעל 2000 משתתפים הגיעו לאירועים שהתקיימו ברחבי הארץ.

“אירוע החנוכה שלנו הפך להיות מסורת בקרב הילדים, הנוער והמשפחות של הקהילה. כולם מצפים לאירוע זה אשר מושך אליו משתתפים רבים. לאור ההשתתפות הנלהבת והגידול המשמעותי של העמותה בשנה האחרונה, החלטנו לקיים שני אירועי חנוכה בשני אזורים, במטרה לאפשר לכמה שיותר משתתפים להגיע. המטרה שלנו לאפשר לילדים ולמשפחות להניח לרגע את הדאגות ופשוט ליהנות, כמו שילדים צריכים ליהנות וכן ליצור קהילות מקומיות וחיבור אינטימי בין המשפחות”, אמרה פמלה בקר, יו”ר וממייסדות המעגל של ג’רמי.

לאורך כל השנה העמותה מקיימת אירועים ופעילויות לילדים ובני נוער במקומות שונים בארץ. ההשתתפות באירועים היא ללא תשלום וכוללת כיבוד קל והסעות בהתאם לצורך.

✴️ ✴️ ✴️

המעגל של ג’רמי הוקם במטרה לאפשר לילדים ולמשפחתם רגעי שקט מקשיי היומיום של ההתמודדות עם מחלת הסרטן, באמצעות פעילויות של הנאה וכיף, וכן היכרות ושיח עם ילדים שנמצאים במצב דומה. הקהילה של הארגון מונה כיום 860 משפחות מכל הארץ.

ג’רמי קולמן, הוגה הרעיון של “המעגל של ג’רמי”, אובחן כחולה סרטן קיבה בדרגה 4 במאי 2007. במהלך התמודדותו הקשה עם המחלה והטיפולים, חבריו (מתנועת הנוער הציוני בלונדון) התארגנו ו”אימצו” את שלושת ילדיו שהיו אז בגילאי שישה חודשים עד 6 שנים, לקחו אותם לטיולים ובילויים שונים ושימשו להם כגב אוהב. התארגנות החברים לצד בקשתה של בתו זואי, אז בת ה-6, להיפגש עם ילדה בת גילה שגם גדלה במשפחה בה האב חולה סרטן, היוו השראה להקמת ארגון שיעניק תמיכה לילדים ממשפחות המתמודדות עם מחלת הסרטן.

ג’רמי, יחד עם אשתו פמלה, אחיותיו ג’וליאט ונעמי וחבריו הקימו ב 2008 את הארגון. ג’רמי נפטר ב-8 ביולי 2008 והמעגל של ג’רמי הוא הגשמת החזון שלו ולזכרו. לאחר מותו פמלה, אשתו, המשיכה במימוש החזון שלו וביחד עם חבריו הקרובים, שהינם מתנדבים פעילים וחברי דירקטוריון, הם ממשיכים בפעילות העמותה וסיוע לילדים הגדלים בצל מחלת הסרטן. מאז הקמת הארגון התקיימו מאות אירועים פיזיים וירטואליים. לאתר http://jeremyscircle.org/he_IL/

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן