news08.net/ads.txt

המעורבים בתאונה הקטלנית במזכרת בתיה: אב ובנו (שנהרג) שהיו בדרך לחתונת הבת

תוצאות הטרגדיה בתאונה שהתרחשה בכניסה למזכרת בתיה: הנפגעים בתאונה הם אב ובנו שהיו בדרכם לחתונת הבת שהיתה אמורה להינשא הערב. הבן נהרג במקום – ולא נותר היה אלא לקבוע את מותו, האב פונה במצב קשה לבית החולים.

שלושה נפגעים בזירת תאונת דרכים קשה בכביש 411 בכניסה למזכרת בתיה עם מעורבות רכב פרטי ומשאית.

אלי רבל חובש באיחוד הצלה סיפר: “מדובר בזירת תאונת דרכים קשה מאוד, יחד עם חובשים נוספים הענקנו טיפול רפואי מציל חיים לנפגע בן 45 במצב קשה, נפגע בן 60 במצב בינוני עד קשה והם פונו בניידות טיפול נמרץ לבית החולים. נפגע נוסף בשנות ה30 לחייו מותו נקבע במקום עקב הפציעות הקשות מהן סבל”.

ממד”א נמסר: “חובשים ופראמדיקים של מד”א קובעים את מותו של גבר כבן 25 ומעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח קפלן גבר כבן 65 במצב קשה, מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית ונהג המשאית, גבר בן 53 במצב בינוני עם חבלות ראש וחזה”.

חובשי רפואת חירום במד”א עדן סיני ויהושע גוטליב סיפרו: “מדובר בתאונה קשה בין רכב פרטי ומשאית. הרכב היה עם פגיעות פח קשות מאוד ובתוכו נלכדו שני גברים שהיו מחוסרי הכרה ועם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. חילצנו אותם במהירות וביצענו בהם בדיקות רפואיות, נהג הרכב, גבר בן 32 היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. גבר בן 65 פונה לבית החולים כשמצבו קשה, נהג המשאית טופל במקום ופונה לבית החולים כשמצבו בינוני”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן